MarcusE
Basic
Tolvan i 38mm och roliga färger,
https://www.christopherward.com/search?q=Ice+cream&search-button=&lang=en_GB
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar särskilt storleken.Tolvan i 38mm och roliga färger,
Håller medDet var, baserat på "likes" och svar, svalt intresse för den nya Twelve. Själv tycker jag att det är en av sommarens roligare släpp. 38mm vilket är (imho) en perfekt storlek, micro justerad länk och lite glada färger. Nu ska jag bara vänta in senare släpp i lite mer traditionella färger (grå, mörkblå, mörkgrön etc) vilket väl lär komma lite senare framåt hösten.
Här är en länk med mer info:
Christopher Ward Launches a New 38mm Version of The Twelve with the "Ice Cream Collection" - Worn & Wound
In recent years, the Windup Watch Fair has played host to a number of notable debuts from some of our favorite watch brands. It’s a great time to launch a watch, after all. With hordes of watch enthusiasts descending on Chicago’s Venue West over the weekend, brands had a captive audience to...wornandwound.com
38mm är perfekt för tolvan men vaaarför envisas med date?
Tveklöst.Ja, det eviga dilemmat. No date är nästan alltid snyggare (särskilt på renodlade tool watches och dress watches) men samtidigt är det ju rätt praktiskt.
Jag tycker dock att man placerat det snyggt vid 6 (istf 3 som de flesta Genta designade) och även matchat färgen. Dvs samma lösning som Czapek Antarctique (som har samma designer).
Tänkte slå till på min första CW, tolvan med vit urtavla. Kanske en dum fråga, men i och med att dem tar ut momsen i kassan, behöver jag fortfarande betala separat moms då den skickas från UK? Allt gott!
Tänkte slå till på min första CW, tolvan med vit urtavla. Kanske en dum fråga, men i och med att dem tar ut momsen i kassan, behöver jag fortfarande betala separat moms då den skickas från UK? Allt gott!
Riktigt schysst tips, tack!Tips från coachen för att spara en slant är att betala med £ och inte € på CW hemsidan.
Ett till tips är att det är onödigt att köpa en CW utan rabattkodTänkte slå till på min första CW, tolvan med vit urtavla. Kanske en dum fråga, men i och med att dem tar ut momsen i kassan, behöver jag fortfarande betala separat moms då den skickas från UK? Allt gott!
De har slutat med rabattkoder tyvärrEtt till tips är att det är onödigt att köpa en CW utan rabattkod
Om du inte har bråttom, skriv upp dig på nyhetsbrevet så trillar det nog in en rabattkod i mailen till slut. Brukar även gå bra att fråga om ngn har en kod här i tråden.
Gört, jag köper när du ledsnatÄr sjukt sugen på min 5:e CW... Den nya super compressor elite
Gört, jag köper när du ledsnat
Är rätt säker på att det inte hade gjort någon skillnad.När vi ändå är inne på temat hur man lämpligast köper en CW. Är det ngn som vet om det blir billigare att be en engelsman köpa den hem till sig?
(Jag har efter mkt velande och tvekan mellan olika klockor nu bestämt mig för att köpa en Twelve 38mm om/när den kommer i "vanliga" färger).
Skulle säga att det blir dyrare då du betalar moms två ggr.När vi ändå är inne på temat hur man lämpligast köper en CW. Är det ngn som vet om det blir billigare att be en engelsman köpa den hem till sig?
(Jag har efter mkt velande och tvekan mellan olika klockor nu bestämt mig för att köpa en Twelve 38mm om/när den kommer i "vanliga" färger).
Försökte ändra till pund men vet ej var?Tips från coachen för att spara en slant är att betala med £ och inte € på CW hemsidan.
Scrolla längst ner på sidan så kan du väljaFörsökte ändra till pund men vet ej var?
Tack! Gjorde en tusing typScrolla längst ner på sidan så kan du välja
Vad blev det då?Tack! Gjorde en tusing typ
Kunde ej bestämma mig! Lutar ju åt den blå i 38 men samtidigt är jag intresserad av att se fler färger senare i år!Vad blev det då?
Betalar man då alltså 1.095 GBP inklusive moms för den nya 38? Eller är det 1.095 + 219 i moms? Svårt att tolka tycker jag.Dom är momsreggade i Sverige så det du betalar i kassan är allt. Inget extra tillkommer.
Totalen är ju 1095, det är det du betalarBetalar man då alltså 1.095 GBP inklusive moms för den nya 38? Eller är det 1.095 + 219 i moms? Svårt att tolka tycker jag.
Betalar man då alltså 1.095 GBP inklusive moms för den nya 38? Eller är det 1.095 + 219 i moms? Svårt att tolka tycker jag.