Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt!! Fler bilderDenna fick jag hem precis
Riktigt läcker!Denna fick jag hem precis
Säg till om det är ngn specifik bild du vill se, försökte ta några.Grymt!! Fler bilder
Grattis!Morrn. Har nyligen beställt min första CW .
Blev en vit Sealander gmt 36.
Vad är förväntad leveranstid?
Morrn. Har nyligen beställt min första CW .
Grattis!
Beror lite på vad du valde för leveransalternativ?
Jag beställde min senaste på en måndag och hade den på onsdagen med express.
Tack, missade möjligheten till express.Grattis!
Beror lite på vad du valde för leveransalternativ?
Jag beställde min senaste på en måndag och hade den på onsdagen med express.
Denna är jag också spekulant på. Väntar med spänning på bildkavalkadMorrn. Har nyligen beställt min första CW .
Nyligen påfyllt, finns nu en 40mm Arctic White’Lägger en shameless plug här för min köpesannons för en 40mm Arctic White Tolva
Så det där är alltså en 36a då antar jag? Kanske lite liten men ändå större än jag föreställt mig så att säga.Expressfrakten var klockren, beställde i fredags och kom idag.
Trots att klockan är bättre i verkligheten än på bild, så är den tyvärr något för liten.
Tråkigt men får hoppas att 38an i mer diskreta färger släpps snart.
Stämmer 36a.Så det där är alltså en 36a då antar jag? Kanske lite liten men ändå större än jag föreställt mig så att säga.
Stämmer 36a.
Bilden är lite missvisande, ser mindre ut egentligen.
Har ett par dressare och dykare i 36-38 som alla sitter större än denna.
Det är att tavlan blir påtagligt liten i jämförelse med handleden. Har drygt 18cm.
Nordic BlueJ, det är klart att det kan kännas pluttigt på 18cm. Exakt vilken färg är detta?
Nyligen påfyllt, finns nu en 40mm Arctic White’
Rätt snygg. Verkar väldigt funktionell om man faktiskt är dykare.Känns som en homerun i min lilla värld
Trident Lumière
Trident Lumière - Our most beautiful tool watch ever comes alive after dark thanks to a 3D dial that delivers twice the luminosity of any previous Trident.www.christopherward.com
Jag gillar det mesta med den förutom priset på närmare 30 pappRätt snygg. Verkar väldigt funktionell om man faktiskt är dykare.
Men som hobbyist klickar jag inte med den. Indexen är helt enkelt inte lika snygga som silvriga metall-index. Visarna lider av samma problem. 41 mm är för stort och jag saknar datum.
Men jag förstår varför.
Det ocksåJag gillar det mesta med den förutom priset på närmare 30 papp