Tack för informationen!Ja, det är fel. Så stor som 45 mm är den inte och storleken är inte riktigt jämförbar med klockor som faktiskt är 44-45 mm, t ex Panerai.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för informationen!Ja, det är fel. Så stor som 45 mm är den inte och storleken är inte riktigt jämförbar med klockor som faktiskt är 44-45 mm, t ex Panerai.
Har haft ögonen på en sådan. Nu när du har haft den ett tag, hur har din upplevelse varit? Något att tänka på innan man slår till?
Tittar man på felstavningen på lappen så är nog inte klockan till för någon kontorsarbetare som är så noggrann...Christopher Ward ska släppa en "desk diver" idag. Jag tänkte inte så mycket på det. En ny dykare från en microtillverkare är ju inte precis världsnyheter.
Tittar man närmare på vridringen verkar det dock bli något rätt annorlunda.
Riktigt spännande! Som en mat- och sovklocka för kontorsråttor.Christopher Ward ska släppa en "desk diver" idag. Jag tänkte inte så mycket på det. En ny dykare från en microtillverkare är ju inte precis världsnyheter.
Tittar man närmare på vridringen verkar det dock bli något rätt annorlunda.
Riktigt spännande! Som en mat- och sovklocka för kontorsråttor.
Lite väl ”rolig”, kostar ändå en slant.Nu har den släppts. En dykare med lite spexiga kontorsreferenser.
En Twelve i titan med KS logga istället för CWs logga på urtavlan och urtavlan i sig har KS gröna färg.Jag har tittat lite på det där med bespoke på Christopher Ward. I princip att man tillsammans med CW gör en egen design på någon av deras klockor till limiterad upplaga. Verkar som minimum är 25 klockor och de ska inte vara dyrare än en vanlig klocka. Är det någon som vet mer om det? Hade det inte varit kul med en KS-klocka?
Hade inte varit fel, eller en C60 dykare på 40mm som passar de flesta. Finns det intresse hade det varit en kul grejEn Twelve i titan med KS logga istället för CWs logga på urtavlan och urtavlan i sig har KS gröna färg.
Magisk. Synd att den inte är lite mindre.En ny variant. Attans snyggt. Giller också de blå visarna som gör det liye enklare/snabbare att läsa tiden.
Den silverfärgade är nog min favorit.