TonyM
Basic
Såg det . Äntligen fler modeller i 38mm. Nu återstår bara resterande, är sjukt sugen på den blåa.Denna har jag helt missat, 38mm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såg det . Äntligen fler modeller i 38mm. Nu återstår bara resterande, är sjukt sugen på den blåa.Denna har jag helt missat, 38mm
Inte helt fel
Skulle varit perfekt med endast loggan vid 12Förstår inte varför de ska envisas med texten till vänster, och nu dessutom en till logga kl12? Varför ändrade dem ens det från första början då?
Utan datum ser det också bara ännu mer obalanserat ut
Exakt!
Typ så?
Mycket bra.
Typ så?
Tänk den gulaSåg det . Äntligen fler modeller i 38mm. Nu återstår bara resterande, är sjukt sugen på den blåa.
Tänk den gula
Indexet på kl. 9 borde vara jämnlångt med den kl.3 också
Typ så?
Med svart keramisk ring?Tänk den gula
Med svart keramisk ring?
SKX vs Trident Bronzo 43 på ca 17,5 handled!Hej!
Har börjat snegla mot bronsdykarna då jag tycker de ser helt underbara ut, sen kommer vi dock till storleksvalet. Jag känner att 38 är lite litet för en dykare i min smak, är det någon som kan jämföra hur CWs 43mm dykare jämförs med en SKX? Då detta är det jag mest kan relatera till.
, men sschh... inte så offentligt, då kanske alla vill ha (...el. att CW tjuvkikar och stjäl iden). Man vet ju aldrig vilka logos CW får till, och vi vet ju att det verkar vara lite av deras grej att trixa/fixa med logonLite rolig är den allt
Haha, men sschh... inte så offentligt, då kanske alla vill ha (...el. att CW tjuvkikar och stjäl iden). Man vet ju aldrig vilka logos CW får till, och vi vet ju att det verkar vara lite av deras grej att trixa/fixa med logon
Håller med. Riktigt läcker!sitter och bläddrar i senaste Loupe. Man behöver ju haklapp för allt dreglande. Lyckad utformning av boetten och bandhornen. Ställer mig lite tveksamt till den blaffiga kronan. Risk att den gräver ned sig i handleden? Nu hoppas vi bara på lite rea kuponger till hösten : )
Bilderna är från Chris Ward.
Grymt snygg faktisktsitter och bläddrar i senaste Loupe. Man behöver ju haklapp för allt dreglande. Lyckad utformning av boetten och bandhornen. Ställer mig lite tveksamt till den blaffiga kronan. Risk att den gräver ned sig i handleden? Nu hoppas vi bara på lite rea kuponger till hösten : )
Vad är det du har i sikte, Sinn?Jaja. Annat hägrar. Älskar min Trident pro 600. Men. Det finns en annan klocka jag vill testa. Den är 38mm. Nya loggan. Pm:a om någon är sugen. Slänger upp den på K&S på måndag
Trevlig helg!
Grym lume, är det Jockinho’s gamla?Kastar upp en bild från min idag när solen har varit framme.
Vad är det för gummi? Riktigt grymt, bra kombo.Jaja. Annat hägrar. Älskar min Trident pro 600. Men. Det finns en annan klocka jag vill testa. Den är 38mm. Nya loggan. Pm:a om någon är sugen. Slänger upp den på K&S på måndag
Trevlig helg!
Den växer mer och mer, någon som ska slå till? @TobiasD du brukar inte vara rädd för att testa nya CW-klockor.sitter och bläddrar i senaste Loupe. Man behöver ju haklapp för allt dreglande. Lyckad utformning av boetten och bandhornen. Ställer mig lite tveksamt till den blaffiga kronan. Risk att den gräver ned sig i handleden? Nu hoppas vi bara på lite rea kuponger till hösten : )
Det stämmer bra, diggar stilen han lämna på den med borstad länk helt.Grym lume, är det Jockinho’s gamla?