Hur mycket ska du ha för Scooter Blue LEn?Korrekt. Numera finns den stilen bara som kvartsur.
Obligatorisk bild efter tre inlägg på kort tid:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur mycket ska du ha för Scooter Blue LEn?Korrekt. Numera finns den stilen bara som kvartsur.
Biltemafärg bahh, i så fall finns det flera som nog nästan är mer spot on, och absolut inte gratis....Den är ju vara motorsport inspirerad och tyvärr blev det biltemafärg Gratis? Njaa, ser inte ut så
Mig veterligen så ska den nya länken passa till gamla boetten.Hej
Jag funderar på att skaffa länk till min 38 mm C60 Trident GMT.
Någon här som vet om CW någonsin har kampanjer på länkar? Passar nya länkar även till de äldre klockorna (med gamla loggan)? Eller borde jag leta efter en begagnad?
Tacksam för svar.
Nya länken passar gamla modellen, som sagt. CW har redan gjort sig av med alla gamla länkar och har mig veterligen inte haft rea på dom nya.Hej
Jag funderar på att skaffa länk till min 38 mm C60 Trident GMT.
Någon här som vet om CW någonsin har kampanjer på länkar? Passar nya länkar även till de äldre klockorna (med gamla loggan)? Eller borde jag leta efter en begagnad?
Tacksam för svar.
Mig veterligen så ska den nya länken passa till gamla boetten.
Edit: Eller ja, finns väl egentligen inget som kallas gammal boett, är ju samma som innan rebrandingen.
Nya länken passar gamla modellen, som sagt. CW har redan gjort sig av med alla gamla länkar och har mig veterligen inte haft rea på dom nya.
-skicka ett mail till CW ifall de har en gammal liggandes
-bli medlem och sök igenom säljessidorna eller fråga efter möjlighet till köp i CW-forum
Häftig klocka, hur upplever du den pulserande "sekundvisaren"?Luftar Chrille efter några månader i lådan.
Förjäkla nöjd att jag köpte den i tid med gamla loggan. Gamla fonten passar bättre till de svulstiga lök-visarna.
Urtavlan var orsaken till inköpet och den håller måttet ännu :-D
Bara 43mm som vanligt?Nytt och riktigt cool.
Bara 43mm som vanligt?
Nytt och riktigt cool.
Grym sommarklockaNytt och riktigt cool.
Mest när det är mörkt så lyser skivan med lume. Annars är den värdelös för att se sekunder. Om det behovet uppstår använder jag kronografen. Jag upplever kronograf med endast två sub-dial är lite mindre rörigt och renare att läsa av.Häftig klocka, hur upplever du den pulserande "sekundvisaren"?
Du är några timmar för sen. "SUN15" tog slut vid midnatt igår.Halloj! Vilka rabattkoder finns för tillfället att använda till Trident?
Rekryterar..
Aja, väntar in nästa oundvikliga kodDu är några timmar för sen. "SUN15" tog slut vid midnatt igår.
Grattis! Den sitter som en smäck på digHar skaffat länk till min C60 Trident GMT.
Förutom att kvalitén på länken översteg mina förväntningar, känns det som att jag fått en ny klocka.
Snygg, tror inte jag sett burgundyring med vit tavla tidigare.Har skaffat länk till min C60 Trident GMT.
Förutom att kvalitén på länken översteg mina förväntningar, känns det som att jag fått en ny klocka.
Tack!Grattis! Den sitter som en smäck på dig
Vart hittade du länken till slut?
Tack!Snygg, tror inte jag sett burgundyring med vit tavla tidigare.
Har skaffat länk till min C60 Trident GMT.
Håller med, väldigt snygg med allt det vita och silver på applicerade markeringarna och visare. Hade nog föredragit mörk grönt till bezel.Snygg, tror inte jag sett burgundyring med vit tavla tidigare.