• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den stora tråden om Christopher Ward!

Korrekt. Numera finns den stilen bara som kvartsur.
Hur mycket ska du ha för Scooter Blue LEn? ;)

Obligatorisk bild efter tre inlägg på kort tid:
IMG_20180330_223216.jpg

Hej
Jag funderar på att skaffa länk till min 38 mm C60 Trident GMT.
Någon här som vet om CW någonsin har kampanjer på länkar? Passar nya länkar även till de äldre klockorna (med gamla loggan)? Eller borde jag leta efter en begagnad?
Tacksam för svar.
20180407_200808.jpg

Hej
Någon här som vet om CW någonsin har kampanjer på länkar? Passar nya länkar även till de äldre klockorna (med gamla loggan)? Eller borde jag leta efter en begagnad?
Tacksam för svar.
20180407_200808.jpg
Mig veterligen så ska den nya länken passa till gamla boetten.
Edit: Eller ja, finns väl egentligen inget som kallas gammal boett, är ju samma som innan rebrandingen.

Hej
Tacksam för svar.
20180407_200808.jpg
Nya länken passar gamla modellen, som sagt. CW har redan gjort sig av med alla gamla länkar och har mig veterligen inte haft rea på dom nya.
-skicka ett mail till CW ifall de har en gammal liggandes
-bli medlem och sök igenom säljessidorna eller fråga efter möjlighet till köp i CW-forum

Mig veterligen så ska den nya länken passa till gamla boetten.
Edit: Eller ja, finns väl egentligen inget som kallas gammal boett, är ju samma som innan rebrandingen.

Nya länken passar gamla modellen, som sagt. CW har redan gjort sig av med alla gamla länkar och har mig veterligen inte haft rea på dom nya.
-skicka ett mail till CW ifall de har en gammal liggandes
-bli medlem och sök igenom säljessidorna eller fråga efter möjlighet till köp i CW-forum

Tack för svar.
Jag har redan skrivit till CW och väntar på svar. Det är skönt att veta att nya länkar även passar äldre klockor. :)

Tillbaka
Topp