Bläddra upp ett par inlägg så ser du i alla fall tre av alternativen.Jäklar vilket sug jag fick på en Sealander.
Någon här i tråden som har provat den ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bläddra upp ett par inlägg så ser du i alla fall tre av alternativen.Jäklar vilket sug jag fick på en Sealander.
Någon här i tråden som har provat den ?
Tack såg det precisBläddra upp ett par inlägg så ser du i alla fall tre av alternativen.
Så här säger (sade) Rolex om olika positioners inverkan på gången.Det går dessutom att påverka gångavvikelsen på egen hand utan några som helst ingrepp genom att t.ex. förvara klockan i olika positioner när den inte bärs. Jag minns inte på rak arm hur de olika positionerna påverkar gångavvikelsen och det kan hända att det varierar lite mellan olika exemplar men någon av dem gör att klockan fortar sig, någon annan att den saktar sig osv. så om man upplever att klockan avviker åt något håll och man ändå tar av sig den på nätterna så kan man prova sig fram för att försöka hitta positioner som kompenserar för avvikelsen.
Vilken är du sugen på?Hej!
Funderar på att köpa min första CW. Fick en rabattkod på mailen, men den är på £100 och funkar således bara om man väljer GBP som valuta. Gäller fortfarande att man inom EU slipper importavgifter, som de skriver att man gör? Eller måste man välja EU/Euro för det?
Hej!
Funderar på att köpa min första CW. Fick en rabattkod på mailen, men den är på £100 och funkar således bara om man väljer GBP som valuta. Gäller fortfarande att man inom EU slipper importavgifter, som de skriver att man gör? Eller måste man välja EU/Euro för det?
Regntungt idag. Stannar inne.
Vilken är du sugen på?
Köp i pund. Det blir billigare så.
De är momsreggade i Sverige så det du ser är det du betalar. Annars kan du ändra koden till 120 och betala i Euro. Men då blir det totalt sett dyrare.
Tack så mycket!Vad kikar du på då?
Vilken klocka ska få äran att pryda din handled?
Den som jag står i stånd att kanske köpa! Vad är det för fel på den?Kommer inom kort lägga ut en annons på min svarta c63. Vill bara ge fina Chr.Ward tråden lite försprång.
Intresserad av byte mot en vit eller Elite!
Inget egentligen. Nej, men jag har fått för mig, i mitt huvud, att den här typen av klocka skulle vara en eller två mm mindre. I övrigt en riktigt riktigt bra klocka.Den som jag står i stånd att kanske köpa! Vad är det för fel på den?
Jag tittar på samma, C63 automatic, fast vita, riktigt bra värde. Håller med om cosc men hade ännu hellre sett samma power reserv som gmt, 56 timmar.Tack så mycket!
Jag har länge tittat på C60 Trident Pro 600 38 mm black, C65 Sandhurst, C65 Darthmouth och nu på sistone C63 Sealander automatic black.
Den sistnämnda är den jag tänker mig, och den verkar också mest prisvärd. Skulle kunna tänkt mig att betala en extra peng för COSC, men vill inte ha Elite:n.
Bra! Då kanske mitt sug hinner gå överC63 automatic white på metall länk... pre-order for end of october 2021. Vad hände?
Jag som började va redo att beställa. Även om man väljer annat band så tidigast i juli.
Verkar gått över förväntan för CW med nya serien.
Hade varit en fin klocka att sitta och snegla ner på nu i sommar.Bra! Då kanske mitt sug hinner gå över
Ja, verkligen. Får bli julklapp istället om suget kvarstår.Hade varit en fin klocka att sitta och snegla ner på nu i sommar.
Roligt, datumet är det enda jag inte gillar med C63:an och har sneglat lite på sandhurst därav.Ja, verkligen. Får bli julklapp istället om suget kvarstår.
Lite sugen på en sandhurst istället, men skulle vilja ha datum. Då är ju 38 mm trident vintage ett bra alternativ men den verkar inte finnas tillgänglig längre?... kanske utgått för länge sen.
Hur fan håller du koll på var du befinner dig i verkligheten relaterat till andra människor? Jag vill helst ha dagvisning också. Är ofta helt ute och cyklar.Roligt, datumet är det enda jag inte gillar med C63:an och har sneglat lite på sandhurst därav.
Försöker hålla mig borta från verkligheten i den mån det går . Sedan blir ju risken att man ändå har fel datum då man varit för lat för att ställa om det i månadsskiftet. Så då blir det ändå fel.Hur fan håller du koll på var du befinner dig i verkligheten relaterat till andra människor? Jag vill helst ha dagvisning också. Är ofta helt ute och cyklar.
COSC certad?Varför är sandhurst så mkt dyrare än c63??
Cosc bland annat antar jag.Varför är sandhurst så mkt dyrare än c63??
Har du räknat med 25% moms?Det har diskuterats Euro vs Pund här, där pund blir billigare. Men US Dollar då? Det blev ännu billigare för mig.
tänkte köpa en C63 auto på läderband.
Det blir 5770kr utan rabatt.
Åh fan. Vill minnas att jag kollade för ett år sedan och att dollar var dyrast om jag inte minns fel. Kanske hänt mycket med kurserna. Ska erkänna att jag inte följer valutakurser alls.Det har diskuterats Euro vs Pund här, där pund blir billigare. Men US Dollar då? Det blev ännu billigare för mig.
tänkte köpa en C63 auto på läderband.
Det blir 5770kr utan rabatt.
Tack. Säkert så, moms. Var ju nästan för billigt.Åh fan. Vill minnas att jag kollade för ett år sedan och att dollar var dyrast om jag inte minns fel. Kanske hänt mycket med kurserna. Ska erkänna att jag inte följer valutakurser alls.
Kör du svart eller vit?
Edit: @HSK huvudet på spiken. Så var det nog ja! Momsen.
Bra val, sjukt läcker. Inte diggat vita urtavlor tidigare men den vita GMTnTack. Säkert så, moms. Var ju nästan för billigt.
vit, länge sökt en vit clean sportstålklocka.