Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Denna tråden har ju blivit helt död på sistonde !
Har nyss beställt en ny airman no.1 med silver/offwhite tavla som kommer komma in i nästa vecka !
Ville mest bara tipsa om att vad jag förstått så har många modeller fasats ut ur sortimentet plus att dom ju bytt logotypen och det har medfört att glycine säljt ut jätte mycket klockor till vissa handlare som sen säljer dom otroligt billigt !!
Watchgooroo på ebay är ad för glycine och via dom fick jag min airman för 675 dollar !
Har med sett att jomashop har en hel del airmans och insicure (ursäkta stavningen) till riktigt bra priser även om man får betala skatt men speciellt på airmans modellerna som ligger på ca 700 dollar ! (Base 22, no1, airman 17 & 18 och den senaste vintage 42an med bubbla)
Har du dealat till dig 675 USD? Kollade precis och då skulle de ha 900 USD. Är också sugen på den vita![]()
Tänk på att det finns två versioner av den !Har du dealat till dig 675 USD? Kollade precis och då skulle de ha 900 USD. Är också sugen på den vita![]()
Bra tips, tackar för det!![]()
En sån här skönhet har jag på väg !
Egentligen lite tveksam till tavlan för alla som köpt klockan verkar ha valt den svarta men i värsta fall fpr man köpa sig en svart tavla men modellen har ju otroligt mycket charm och är ett ju roligt val om man vill ha en lite sportigare med lite dressfeeling(polerade klockor ialllafall enligt mig ger en lite mer dressad feeling)
Denna tråden har ju blivit helt död på sistonde !
Har nyss beställt en ny airman no.1 med silver/offwhite tavla som kommer komma in i nästa vecka !
Ville mest bara tipsa om att vad jag förstått så har många modeller fasats ut ur sortimentet plus att dom ju bytt logotypen och det har medfört att glycine säljt ut jätte mycket klockor till vissa handlare som sen säljer dom otroligt billigt !!
Watchgooroo på ebay är ad för glycine och via dom fick jag min airman för 675 dollar !
Har med sett att jomashop har en hel del airmans och insicure (ursäkta stavningen) till riktigt bra priser även om man får betala skatt men speciellt på airmans modellerna som ligger på ca 700 dollar ! (Base 22, no1, airman 17 & 18 och den senaste vintage 42an med bubbla)
Du får ju räkna in 25% i moms med när du inför den ! Men köper du en via watchgooroo på ebay så har ebay nån ny grej där man betalar momsen direkt via ebay ..Vilka extra avgifter får man räkna med? Lät ju lockande. Har varit sugen på en airman länge nu..
Ok, tack! Är ju fortfarande bra pris! Tål att tänkas på..Du får ju räkna in 25% i moms med när du inför den ! Men köper du en via watchgooroo på ebay så har ebay nån ny grej där man betalar momsen direkt via ebay ..
Ok, tack! Är ju fortfarande bra pris! Tål att tänkas på..
Trist utveckling! Vi får hoppas att det inte blir så..Det är ju faktiskt inte dyrt med tanke på vad man får !
Tror dock att glycine går mer och mer åt det vidriga hållet eftersom dom fasar ut alla mindre modeller mer och mer och är rädd att invicta kommer köra dom i botten ...
Trist utveckling! Vi får hoppas att det inte blir så..
Riktigt fina bägge!![]()
Hitta nyss denna bilden på wus !
Exakt den airman ettan jag får i nästa vecka plus en 18 som redan finnes (fast min är svart )
Inte för att göra dig ännu mer sugen..
Tycker att du borde slå till !
Jomashop har airman 18 inne för 695 $ och ska man ha en för vardags användning så är 18 att föredra för den har safirglas jämfört med no1's plastglas !
Fått klockan än?![]()
En sån här skönhet har jag på väg !
Egentligen lite tveksam till tavlan för alla som köpt klockan verkar ha valt den svarta men i värsta fall fpr man köpa sig en svart tavla men modellen har ju otroligt mycket charm och är ett ju roligt val om man vill ha en lite sportigare med lite dressfeeling(polerade klockor ialllafall enligt mig ger en lite mer dressad feeling)
Om någon är intresserad så finns det nu en "drop" på Massdrop för Combat för $410 inklusive frakt. Var lite sugen men såg att det var lite dåligt utbud av färgkombinationer (nu nedast två av tre kvar att välja på dessutom).
Såg också combat på Massdrop.
Dock är det, om jag förstått rätt, den nya och uppdaterade combat sub med bland annat den nya loggan. Är det något mer som skiljer mot den tidigare versionen innan Invicta tog över?
Usch!!! Mardröm. Var sugen på en combat 6 eller 7 därifrån med tanke på priset men blir klart avskräckt.Kul, klickade hem en no1 från watchgooroo för ca tre veckor sedan. Hämtade ut paketet på posten idag. Öppnar paketet och ser ganska snabbt att klocklådan inte sitter ihop. Klockan saknas. Jävla klåpare.
Säljare har fint omdöme på eBay så den har nog försvunnit på vägen. Bara att hoppas att säljare har kvar samma modell i lager så jag kan få en ersättningsklocka av eBay.Usch!!! Mardröm. Var sugen på en combat 6 eller 7 därifrån med tanke på priset men blir klart avskräckt.
Hoppas det löser sig.
Hur har det gått med allt?Säljare har fint omdöme på eBay så den har nog försvunnit på vägen. Bara att hoppas att säljare har kvar samma modell i lager så jag kan få en ersättningsklocka av eBay.
Fick pengarna tillbaka från eBay genom deras garanti. Ny på väg och förhoppningsvis kommer denna fram. Fick PM av en annan KS-medlem som precis varit med om samma sak. Så jag är ganska orolig för att det kanske händer igen.Hur har det gått med allt?![]()
Nå? Blev det någon dinka tillslut?Fick pengarna tillbaka från eBay genom deras garanti. Ny på väg och förhoppningsvis kommer denna fram. Fick PM av en annan KS-medlem som precis varit med om samma sak. Så jag är ganska orolig för att det kanske händer igen.