Det blev detNå? Blev det någon dinka tillslut?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det blev detNå? Blev det någon dinka tillslut?![]()
Har bara en! Men jag postar den så gärna!Jag fortsätter posta här för att få fart på denna tråden. Det måste väl finnas fler Glycinare här på KS som gärna delar med sig av schyssta bilder.![]()
![]()
Vafalls?!?!?! En knekt?Jag fortsätter posta här för att få fart på denna tråden. Det måste väl finnas fler Glycinare här på KS som gärna delar med sig av schyssta bilder.![]()
![]()
Den där är riktigt schysst! Vilken size är det?Har bara en! Men jag postar den så gärna!
![]()
![]()
Snygg bild! En airman funkar även till dressat! Vilken Airman är det?Vafalls?!?!?! En knekt?
Jag har ett antal militärbilder på min airman på datorn.
Ska se vad jag hittar senare
Här är en rykande färsk
![]()
37 mm tror jag den är.Den där är riktigt schysst! Vilken size är det?
Den skulle man absolut kunna tänka sig..37 mm tror jag den är.
En av de mest användbara klockor jag har faktiskt.Den skulle man absolut kunna tänka sig..![]()
Bra där, klart det finns! Fyller på med en krosspost från en gammal "dagens". Gillar din stronk. Erika's? Själv snikar jag med Nato, Marine Nationale look-alike.Jag fortsätter posta här för att få fart på denna tråden. Det måste väl finnas fler Glycinare här på KS som gärna delar med sig av schyssta bilder.![]()
![]()
Härligt med lite Glycine-wristshot. Fattar inte att den här tråden inte är större. Riktigt schyssta klockor. Jo, det är gammal fallskärmslina från MN-straps och Erika.![]()
Bra där, klart det finns! Fyller på med en krosspost från en gammal "dagens". Gillar din stronk. Erika's? Själv snikar jag med Nato, Marine Nationale look-alike.
Både 22 gmt. Min första riktiga klocka. Grisat rejält med denna doning!Snygg bild! En airman funkar även till dressat! Vilken Airman är det?
Helt riktigt. Autocorrect och två öl som ställer till detTror du menar base22. Denna autocorrect...![]()
Glycine är na saker. Har bl.a en Airman 2000 och en Royal 18. Fina klockor, använder nästan inget annat, utom när jag ska vara dressad. Undrar om jag inte köpte den ena "luftgubben" av digHärligt med lite Glycine-wristshot. Fattar inte att den här tråden inte är större. Riktigt schyssta klockor. Jo, det är gammal fallskärmslina från MN-straps och Erika.
Jag är sjukt nöjd med det bandet. Riktigt nice, ser grymt cool ut och är väldigt skönt på armen. Är lätt värt sina pengar...
Det är schyssta klockor av independent manufaktur även om invicta köpt in sig på senare år. Jag bytte min base22 hos Gripenbro.se. Det blev en datejust istället. Skönt nu när ordningen är återställd med en airman igen...Glycine är na saker. Har bl.a en Airman 2000 och en Royal 18. Fina klockor, använder nästan inget annat, utom när jag ska vara dressad. Undrar om jag inte köpte den ena "luftgubben" av dig
Jag fortsätter posta här för att få fart på denna tråden. Det måste väl finnas fler Glycinare här på KS som gärna delar med sig av schyssta bilder.![]()
Inte i luften men väl på sjön...
![]()
Bidrar med min. Blev riktig hård på MN-band. Får tyvärr alldeles för lite tid på handleden
![]()
Det bandet tillsammans med din klocka är grymt!Mycket bra! Måste baske mig maila Erika!
Jag brukar alltid välja mörkare brunt läder till svart tavla men det passar ju lika bra med ett ljusare! Hur snyggt som helst.Paketet kom i måndags, skickat från annan medlem lite högre upp på sidan. Fick även letat fram ett Hirschläder att ha utöver de som ingick tills resten av banden kommer!
Grym klocka, kommer förmodligen stanna ett tag!![]()