Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma här, hittar dock väldigt få hos de kanaler som tidigare sålt.Sjunkt sugen på en Sub igen, har Invicta gjort några förändringar på modellen sen de köpte?
dessa har nära 2000 checkoutsSamma här, hittar dock väldigt få hos de kanaler som tidigare sålt.
Gnomon har med till premiumpris
Kanske de kan skaka fram nåt?Tandem watch group har jag goda erfarenheter av.
Synd Airman med 24 h visning verkar svåra att få tag på nu.
Jupp, Micke/Urtid var en go gubbeKanske de kan skaka fram nåt?
URTID.COM
Det här är en blogg för urtid.com´s vänner i synnerhet och alla klockfreaks i allmänhet. En Blogg kring företaget urtid.com och de produkter företaget säljer. Vad är nytt? Vad har vi i kikaren? Vi på Urtid vill värna om små oberoende & självständiga tillverkare inom urindustrin.urtid.blogspot.com
Urtid det var min skäl inte igår, minns de hade MKII Lime osv![]()
Glycine flaggar för en 39 mm sub till våren![]()
Sjunkt sugen på en Sub igen, har Invicta gjort några förändringar på modellen sen de köpte?
Beställde från https://www.ashford.com/catalogsearch/result/?q=glycine i somras, tog en vecka och hyffsade priser samt alltid nån rabattkod också.Samma här, hittar dock väldigt få hos de kanaler som tidigare sålt.
Gnomon har med till premiumpris
Ja och enligt bilden är det drilled lugs!Supercool! Verkligen lyckats i formspråket på denna. Kan nog bli en forum favorit.
DC-4:an tillbaka på länk. Har inte bestämt mig riktigt om jag gillar det. Undrar om oyster typ skulle passa bättre? Eller beads of rice?![]()
Det hade definitivt passat ja, men har aldrig varit fan av dem tyvärr. De verkar lite ömtåliga?Provat på ett Bonklip? Skulle nog bli riktigt snyggt!
Har aldrig heller provat faktiskt.. Men tänkte göra det i år.Det hade definitivt passat ja, men har aldrig varit fan av dem tyvärr. De verkar lite ömtåliga?
Letar efter den här modellen! Verkar inte säljas ny längre? Tips på sida mottages om ni vet vart man kan handla
![]()
Jag har en som jag använder dagligen och som jag funderar på att skicka av. PMa mig om intresse finnes.Letar efter den här modellen! Verkar inte säljas ny längre? Tips på sida mottages om ni vet vart man kan handla
![]()
Ser kanonfin ut! Blir det en liten recention + bilder kanske?Blev med min första Glycine häromdagen, Combat Sub i nya 39mm varianten.
![]()
Ser kanonfin ut! Blir det en liten recention + bilder kanske?
Ja bara en sån sak som drilled lugs kan ju motivera ett köp!Ja den är väldigt lyckad tycker jag!
![]()
![]()
![]()
![]()
Några snabba intryck iallafall:
Den har ett för mig perfekt format och jag älskar vintagekänslan.
Tavlan har som synes en ganska diskret sunburst som dyker upp beroende på ljusförhållanden.
Detaljer jag uppskattar särskilt är t.ex de mattborstade visarna, lugholes, den stora kronan utan kronskydd och datum kl. 6.
Vridringen är tajt utan spel.
Länken och viklåset är väl inget speciellt men bekvämt och passar stuket.
Ska jag ge minus på något så är inte lumen något skriva hem om direkt.
Slitet uttryck men väldigt mycket klocka för pengen. Jag tror den har goda chanser att stanna länge, kanske t.o.m bli en keeper.![]()
Ursprungspriserna är kraftigt överdrivna. Se glycinestore.eu för Glycine/ Invictas egna priser.Vad är haken?
15% på reapriser också nu…
![]()
Airpilot Chronograph GL0356 Men's Quartz Watch - 44mm
Köp Airpilot Chronograph GL0356 Men's Quartz Watch - 44mm från Glycine online på Miinto. Shoppa nu med fria returer i 14 dagar »www.miinto.se
Så hur sitter den på armen? Lite mer bilder är verkligen på sin plats härFick hem nya Glycine combat sub 39 idag och är supernöjd. Vrålsnygg och perfekt för plurret i sommar
![]()
![]()
![]()
![]()