Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej alla.
Söker ett passande läder till en Seamaster 2531.80 ...finns det någon som har förslag på vad som kan passa?
Något blått kanske. Eller blir det för blått?Kör på länk... annars hade jag försökt hitta något brunaktigt faktiskt.. har du några idéer själv?
Något blått kanske. Eller blir det för blått?
Ett Hirsch band kanske.
Tack för tipset!
Blev ett Hirsch Mariner. Riktigt nöjd med resultatet, även om jag nog testar en mörkare nyans nästa gång.
Snyggt .Matchar fint . Wristshot oxå
Stilig matchning!Just det!
Har beställt ett Bonetto Cinturini 300L till min Vostock N1 Rocket också. Ska bli kul att se hur de passar!
Ingen som har lust att hjälpa till?Någon som har ett tips på vad den här skulle passa i för band?
Ok, jag försöker med ljusbeiget mockanato eller bundstrap av ammoläder.Ingen som har lust att hjälpa till?
Skulle föredra ett honungsfärgat läderband till den klocka. Tycker att det nuvarande bandet är aningen för mörkt mot den svarta urtavlan.Någon som har ett tips på vad den här skulle passa i för band?
Ljust mocka. Eller ett ljusare brunt läderband!Någon som har ett tips på vad den här skulle passa i för band?
Någon som har ett tips på vad den här skulle passa i för band?
Snygg,ändrar karaktären helt och hålletInförskaffat mig ett natoband för första gången. Sitter som en smäck på min AT!
Beställde några band från SecTime i förra veckan. Idag kom de, tre textilband och ett gummi.
Först ut: Detta two-piece nato i olivgrön nylon med borstade ringar. Känner att jag hittat rätt. Traditionella nato med loopen bygger så hiskeligt tycker jag och remmen är alltid en kilometer för lång. Men detta är grejen. Lagom överskott och en close fit. Nu några skott:
Snygg bild. Har också provat ett liknande kombo, men min erfarenhet är att det är kul en dag, sen åker länken på igen. Sedan funkar inte riktigt det traditionella natots konstruktion för mig, det bygger för mycket. Därav min nya test med tvådelade band i sobra färger, köpte ett olivgrönt, ett grått och ett svart. Ska köra med med det olivgröna en vecka nu, på kommande sol och badsemester. Ett svart gummi med orange söm är också inhandlat...Fasen det fungerar. Riktigt snyggt tyckte jag det blev!
Har själv inbillat mig att jag ska skaffa mig en NATO eller två till min PO, men verkar som många tycker att man ska ha den på länk och inget annat. Tänker mig något i den här stilen
Jag har två av dessa och dom är riktigt trevliga. Har man tunna handleder (likt moi) finns dom i en kortare variant.Någon som har tips på några snygga band i mörkbrun mocka?
Spana in tråden Oris och AWatraps....Jerico har snyggt läder på en Orisdykare. Han kan gott slänga in en bild här med för sökbarhetens skull [emoji6] (vet ej hur jag kopierar adress i tapatalk så ni får söka själva)
Jag har två av dessa och dom är riktigt trevliga. Har man tunna handleder (likt moi) finns dom i en kortare variant.
http://www.ebay.com/itm/Watch-Band-...sories_SpareParts_SM&var=&hash=item51ba8ee7fe
Kan panga upp en bild också
Har ni tips på något snyggt, tunt stoppat, svart alligator/krokodilband? Tänkt till en Datejust framöver. Mottager gärna andra tips på vad som kan passa bra. Har tänkt mig en 1601 (vitguldsbezel) med vit/silvertavla (sjukt att planera bandinköp till en klocka som inte är din än? Förmodligen ).
Hittade detta mockastrapet och detta struts som ser grymma ut. Vet någon var man kan köpa motsvarande?
Det nedre ser ut som hirsch massai ostrich.
Har själv inbillat mig att jag ska skaffa mig en NATO eller två till min PO, men verkar som många tycker att man ska ha den på länk och inget annat. Tänker mig något i den här stilen