Hittade detta mockastrapet och detta struts som ser grymma ut. Vet någon var man kan köpa motsvarande
Struts - http://www.urtid.com/armband/rios-1931/rios-exklusiv/rios-maison
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hittade detta mockastrapet och detta struts som ser grymma ut. Vet någon var man kan köpa motsvarande
Stämmer! Har själv haft det hirschbandet!Det nedre ser ut som hirsch massai ostrich.
Funkar det?
Dålig bild kanske, sitter på bussjävel.
Haha ska försöka anamma det.Ser bra ut men va inte blyg! Fota med stolthet, det är alla andra som är knäppa! Du är fullt normal
På rak arm så gissar jag också på den röda...Vilken färg (...)
På jakt efter brunt perlon i 16 mm. Någon som vet var jag kan hitta det? Har sökt men ej funnit.
På jakt efter brunt perlon i 16 mm. Någon som vet var jag kan hitta det? Har sökt men ej funnit.
Tack gör input. Dethär gråa bandet tror jag dock kan passa ganska bra. eller?På rak arm så gissar jag också på den röda...
Tack gör input. Dethär gråa bandet tror jag dock kan passa ganska bra. eller?
Tunn kniv eller rakblad, om de går att knö in. Är det ett spår de gjort? Isf bandbytarverktyg med smal spets eller en kraftigare nål.Någon händig som har koll på hur jag får loss den här länken utan att göra sönder den? Väldigt litet hål och i stort sett inget att "greppa" tag i.
"Brandstationen" vid T-Mariatorget, tror jag har en del snygga mockaband.Ngn som vet om man kan hitta mockaband likt detta i fysisk butik i Sthlm? Elr någon annanstans än Hodinkee?
Detta är sjukt coolt också
Finns det någon motsvarighet till Omegas double ridged shark från någon annan tillverkare?
Jonte73 om du inte fått tag i ett så rekommenderas Wjean28 på Ebay.
Någon mer som använder dessa Argentina Clip som RIOS kallar dem? Skall ju gå att byta utan verktyg (utan att lossa bandstiftet) och också extra lämplig för fasta bandstift(?) (fixed bars). Nu köpte jag ett 20mm för att jag vet att jag gillar färgen, för jag har ett 16mm till min cal59, inte för att jag har fixed bars. Ville bara dela att dessa band finns för den som ev tycker det är värdefullt. Finns kanske även hos andra leverantörer.
Ett nytt band är min klockförnyelse denna våren. http://www.watch-band-center.com/watchstrap-p2591h262s264-Watch-strap-Argentin.html