Tissot1947
Silver
Oklart. Jag tycker dock det ser 'hårdare' ut än Peccary. Jag skulle tippa på kalv. Men som sagt, oklart...
Mycket oklart, men mycket snyggt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oklart. Jag tycker dock det ser 'hårdare' ut än Peccary. Jag skulle tippa på kalv. Men som sagt, oklart...
Jag köpte 20mm till min PO, men det var lite tunnare än jag trodde. Är det så jag skall ha 22mm till PO? (se bild)
synd det blev fel, jag som frågade innan :/Precis, det är 22mm på Planet ocean 45mm. På 42an är det 20mm bredd.
Jo jag kan också tänka mig betala 200-300kr om det fixas, det var mest jag vill lära mig själv lite som jag frågade.
Kommer bli skitcoolt m det på bilden!Tjena.
Jag har ju fått tillbaka denna lilla goding från servizio.
Nu ska det skaffas ett matchande band av god kvalitet. Vill absolut ha ett i cordovan. Kulör: Obestämd. Kantsöm eller inte: Obestämt.
Det är 18 mm mellan luggarna. Just nu lutar det åt något sånt här, från Fluco i kulör Whiskey.
Tar tacksamt emot synpunkter på detta!
Tjena.
Jag har ju fått tillbaka denna lilla goding från servizio.
Nu ska det skaffas ett matchande band av god kvalitet. Vill absolut ha ett i cordovan. Kulör: Obestämd. Kantsöm eller inte: Obestämt.
Det är 18 mm mellan luggarna. Just nu lutar det åt något sånt här, från Fluco i kulör Whiskey.
Tar tacksamt emot synpunkter på detta!
Ja det tycker jag! Älskar det jag har - smidigt, lagom tunnt, riktigt skön kvalitet på lädret som bara blir snyggare med tiden. Mitt är ofodrat och utan sömmar, vilket förutom att det känns fräscht, känns som att det kommer att hålla mycket mycket länge. Så prisvärt? Svar Ja.Är cordovan värt sitt pris tycker ni? Jag har ett vanligt läderband på nu och tycker inte det håller så hög kvalité, funderar starkt på att köpa ett Horween Shell Cordovan.
Riktigt bra!Jag hade satsat på ett svart racingband, typ sånt
Ja det tycker jag! Älskar det jag har - smidigt, lagom tunnt, riktigt skön kvalitet på lädret som bara blir snyggare med tiden. Mitt är ofodrat och utan sömmar, vilket förutom att det känns fräscht, känns som att det kommer att hålla mycket mycket länge. Så prisvärt? Svar Ja.
TropicsNågon som har tips på schyssta gummin som har bredare vid bandhornen än vid spännet?
Tack.Tropics
läder från cheepo. garanteratPassar på att be om hjälp med ett läder till min Tudor. Vad kan bli snyggt på den här?
Tack på förhand.
läder från cheepo. garanterat
Det är en användare här på forumet som gör både band och rullar. Riktigt duktig och bra prisFinns det nån hemsida eller hittar man det här på forumet?!
Det är en användare här på forumet som gör både band och rullar. Riktigt duktig och bra pris
Finns en skild tråd med bara saker han gjort där kan du få lite inspirationVet du vem?
Edit: hittade honom nu.
Kolla med Anders W (awstraps). Han gör schyssta läder. Jag nöjd med de jag köpt. Haft en Breitling day date på läder från honom. SvincooltPassar på att be om hjälp med ett läder till min Tudor. Vad kan bli snyggt på den här?
Tack på förhand.