Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Enligt Havana Clubs hemsida så är det rom framtagen för att matcha Cohiba cigarrerDu är medveten om att det inte är rom?
Du är medveten om att det inte är rom?
Enligt Havana Clubs hemsida så är det rom framtagen för att matcha Cohiba cigarrer
My bad. Läste galet på bilden du postade, läste brandy men det står brandsVad är det då? enligt bild så står det på lådan. Enligt hemsida, Rom.
Du menar att du har en men inte testat än!?Den där känner jag igen men ej testat att faktiskt dricka den dock så har ingen åsikt mer än att lådan var fin![]()
![]()
Jag har inte provat den. Delamain är kanoncognac. Daniel Bouju cognac är också fantastisk, deras Royal 60% gjord för cigarr.
snygg matchLagrad rom är riktigt trevligt, här är några av mina favoriter.
![]()
Testade denna i julas och tyckte den var ett bra komplement till Diplo så klippte en flaska idag!
![]()
Jag har dessa, fungerar alldeles utmärkt även till rom.Vad har ni för romglas? Behöver fylla ett nyinförskaffat vitrinskåp..
Jag kör faktiskt med Orrefors Difference Sweet. Egentligen för dessertvin, men jag tycker de funkar fint för rom:Vad har ni för romglas? Behöver fylla ett nyinförskaffat vitrinskåp..
Är inför en stundande flytt så den är ännu ouppackad, återkommerKöpte den där för ett tag sen, tyckte den var god. Men märkte nyligen när jag drack den efter ett glas Zacapa och ett glas Captain Bligh att den var väldigt "fet" i smaken, nästan lite gräddig känsla. Tyckte det var skumt då jag ändå druckit av den ett flertal gånger men inte reagerat på det. Något du märkt av?
Galen flaska!Bumbu rum med toner av vanilj, honung, banan mjuk och perfekt till en cigarr
![]()
Inte alltid men visst det finns mycket söta romsorter likaså i cognac fast mer utbrett på rom sidan. Cognac som är söt är ju Hennessy, Renault mfl. Rom från Cuba brukar vara mindre söt.är rom sötare än cognac?