• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

DrKlocka

Audemars
Varit sugen ett tag på att köpa en 103 och så dök denna 103 klassik upp på säljavdelningen. Lite dyrare än en vanlig 103 men var tvungen att slå till. Redigt nöjd än så länge. Känns riktigt gedigen och andas verkligen kvalitet.
IMG_20160720_123703.jpg
 

DrKlocka

Audemars
Var till Erikson Urhandel i förmiddags och köpte en ny länk till min Sinn 103 Klassik. Länken som satt på när jag köpte den var av den vanligaste modellen som jag har lite svårt för. Denna länk är lite dyrare men är i mitt tycke mycket stiligare och ligger skönt på armen. Lite mer dress-stuk på den.
Stort tack till Erikson Urhandel för bra service också!

IMG_20160722_132828.jpg
IMG_20160722_132831.jpg
 

Greven

Audemars
Var till Erikson Urhandel i förmiddags och köpte en ny länk till min Sinn 103 Klassik. Länken som satt på när jag köpte den var av den vanligaste modellen som jag har lite svårt för. Denna länk är lite dyrare men är i mitt tycke mycket stiligare och ligger skönt på armen. Lite mer dress-stuk på den.
Stort tack till Erikson Urhandel för bra service också!

IMG_20160722_132828.jpg
IMG_20160722_132831.jpg
Snygg länk! Jag tycker dock originallänken är helt okej faktiskt.

Riktigt bra den där 103!
 

Anatta

Panerai
2-Faktor
Jag ser den inte på Sinns hemsida iallafall. Men skillnaden är att den är polerad eller?
Den är ny och har inte kommit ut ännu. Bilden jag tog är en screenshot från ett Youtube-klipp (glömde skriva det).
Det är bara mittlänkarna som är polerade som jag förstår det.
Lite mer dress/bling ;)
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
Varit sugen ett tag på att köpa en 103 och så dök denna 103 klassik upp på säljavdelningen. Lite dyrare än en vanlig 103 men var tvungen att slå till. Redigt nöjd än så länge. Känns riktigt gedigen och andas verkligen kvalitet.
IMG_20160720_123703.jpg
Den där är riktigt snygg. Hittar jag en samtidigt som plonkan rinner över så...;)
 

Rivalen

Rolex
Efter snart 10 år är den helt omärkt, inte minsta märke på boett eller vridring. Håller tiden mycket bra och väntar på 1a service. Ser ut som en Sinn U1. Det är bra.
 

Oli

Omega
2-Faktor
Står i startgroparna att införskaffa mig min första sinn så jag också kan bli en sinner.

Vilken ska jag gå på? Sinn U1 Sdr eller en sinn ux gsg9? Sparar några tusenlappar och får länk på u1, men UX har satans cool spec. Dock gillar jag visarna mer på u1.

Tack för tips sinners.
 
Topp