Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
U1 är inte heller omöjlig
Bestämde mig för att testa tillslut, så har en påväg till mig nuYonsson får väl lägga ut texten själv, men om jag minns rätt tyckte han att den var tråkig och hade en odistinkt vridring. Jag håller inte med. Grymt bra vridring, men notera att det är en flygare med nedräkning på vridringen, så den roterar åt båda hållen i mycket distinkta klick.
Samma storlek som SMPc'n, dvs 41 mm, men möjligen någon mm högre.
Ett par bilder på originalläder (sitter på min Aerospace nu) och bagageband (rys ...):
Att Sinn kör över Oris.Vad säger ni om Sinn vs oris?
Snyggt med helsvartNy U1:a
Sinn U1s
Hehe, nej för sjutton! Jag har ju en ny U1:a som jag kommer behållaSnyggt med helsvart
Har du handlat?
Jo jag tänkte det med. Men man vet ju aldrig när klockjävulen slår till!Hehe, nej för sjutton! Jag har ju en ny U1:a som jag kommer behålla
Seiko gör ju riktigt fina modeller av både sarx och sarb men jag gillar ju 556 stenhårt. Så för mig är valet lätt.Står i kvalet och valet mellan 556i eller någon seiko exempelvis Sarx035 / sdgm003...
Jotack, den har slagit till hårt. Men åt annat och italienskt hållJo jag tänkte det med. Men man vet ju aldrig när klockjävulen slår till!
Spontanköp, 144 st sa. Kan bara säga att jag är positivt överraskad, känns som ett kvalitetsbygge rakt igenom
Tycker att den är otroligt fin, men hur bygger den på höjden? Den är väl 15mm+? Skulle vara kul att se handledsskott i profil.
Mycket bra! Fantastisk länk!14,5 mm
Ett par färska bilder
Trevlig helg!
14,5 mm
Ett par färska bilder
EDIT: Ej att förglömma, en till detalj är ju "Made in Germany" som är skrivet i svart....stealth Här på min U1:a.
Spontanköp, 144 st sa. Kan bara säga att jag är positivt överraskad, känns som ett kvalitetsbygge rakt igenom.
Tackar!Sjukt bra! Grattis