• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

R.Capac

Audemars
2-Faktor
78DAC310-37BB-4B4F-898B-1F88981D6136.jpeg
Kul att se 104:an lite mer. Den växer positivt. Enkel och tydlig. Och passar bra med detta canvas! Jäklar vad fin :).
 

Ohemlig

Omega
Grattis!

EZM13 är nog den klocka jag mest ångrar att jag sålde faktiskt. Brutalt bra, sett till både utseende och storlek - men kanske framförallt då den inte är jättevanlig och därmed också blir liiite roligare.

Än en gång, grattis!
Tack! Tror den kommer hänga med väldigt länge! Storleken känns som sagt helt j*vla perfekt:) Det är t.om så att min fru gillar den, DET är ett bra betyg☝🏻
 

Goflorp

Cartier
Princess som ligger på samma gata som Erikson. Inget top-10 fik, men ändå standard med en kopp kaffe och det är rätt så stort så det finns nästan alltid plats vid något fönster för bra fotografering :)
Gött!


Det där är sån info man bara kan besitta som local. Behöver någon i tråden lokal-information om Göteborg så kör på!
 

jojsan76

Omega
Hej på Er!
Får inte tummen ur för att skicka iväg min Sinn Ux på batteribyte. Vad tror ni?
Kan man sälja den som den är för en vettig peng eller är det bättre att byta batteriet och sälja den sedan?
 

jojsan76

Omega
Klart det går att sälja, men du får nog vara beredd att gå ner en hel del i pris under vad ett batteribyte inklusive frakt skulle kosta.
Länge sedan jag kollade prisbilden på denna klocka. Vad tror du att en UX (2008) med både original stål och silicon inbringar med nytt batteri? Hur mycket landar man på utan att byta batteri?
Klockan har inga dings eller andra tråkigheter.
 
Topp