Ja, men vad jag förstår så blev de överväldigade av den enorma efterfrågan och hade svårt att möta den i coronatider (det hade säkert varit ett problem annars också om än i mindre omfattning). Det tråkiga är att Sinn verkar ange exakt samma leveranstid på alla sina modeller så det är väldigt svårt att som kund veta om de faktiskt kan levereras inom denna tid eller ej.
@ERIKSON URHANDEL har liknande problem i sin nätbutik där allting går att lägga i varukorgen och slutföra beställning på vilket ger intrycket av att det finns i lager men det var ju någon som nyligen skrev att han hade genomfört ett sådant köp och sedan fått vänta i flera månader.
Det är så klart ingenting Erikson kan rå för då de inte kontrollerar leveranstider och tillgänglighet men jag tycker inte att det är jättemycket begärt att helt enkelt ha en inforuta på de produkter som
inte finns i lager där det står att det är en beställningsvara eller liknande så slipper man besvikelser och sura miner. Det hade också underlättat för folk som vill besöka butiken om man redan på hemsidan kunde se vilka modeller som finns på plats.