• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Laddsladd

Audemars
2-Faktor
Som ganska nybliven Sinn-fanboy tänkte jag presentera mig och min lilla samling. Det gick flera år av klockintresse innan jag öppnade Pandoras ask från Frankfurt. Nu kan jag inte få nog. Längtar tills OWG-mars är över och har ställt in siktet på en EZM9. Någon som har prövat den, eller sitter på en och vill skicka lite bilder?

Ha en härlig dag Sinn-vänner!
Vilken fin samling 👍
 

Jamterik

Audemars
2-Faktor
Kör OWG just nu och 104an går urstarkt! Riktigt fin leverans, har två 0,0-mätningar i rad. Visst - det är +/- någon halvsekund givet mänskliga faktorn men ändå...

BEA06476-CF38-4AA9-AB0D-BBC3C3A1A02D.jpeg
Hmm jag börjar just noja över min 104a, tycker reserven är dålig. Kan ju vara detta stilla sittande som spökar, idag fick den helt sonika följa med på gymmet och skutta 10 km. Stannar den i natt så är det dax för spa hos farbror Sinn så fort owg är över!
 

seikodiverr

KS Explorers Club

R.Capac

Audemars
2-Faktor
Och så några bilder på bandet såklart!

Mitt första intryck efter en halv dag på armen: Bandet ser väldigt mycket ut som på de gamla bilderna. Premiumkänslan exakt som förväntat på äkta krigsmateriel: Sådär.

BB9A089C-D4F2-45B8-B8BB-1396C273A371.jpeg
932F2599-05F9-450B-B87D-6E45D8EAFB7B.jpeg
20E166DE-6614-457F-93AE-027B76D2996A.jpeg
B6C8E0D9-5D1C-4F22-9C6F-DC7159A79D38.jpeg
Väldigt bra passform tycker jag. Av erfarenhet vet jag att bund brukar sätta sig en del efter ett tag. I kombination med att man vänjer sig antar jag. Ser framemot din jämförelse med andra bundet.
 

Goflorp

Cartier
Då är man officiell Sinnist då. Känns stort på ngt sätt. :)

Ursäkta min franska, men jävlar vilken klocka....

Upplever den inte som så stor, men jisses vilken tyngd. Skall visst vara nära kvartskilot (250g)


R.D på @ERIKSON URHANDEL krökte rymden mellan STO och GOT; 20 timmar 6 minuter i leverans. Grymt.
IMG_0129.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp