Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har känd på den vid Erikssons för ett tag sedan. Inga bilder tyvärr, men gillade den väldigt väldigt mycket och står högt på önskelistan.Någon som fått känna på den nya 903:an?
Erikssons hade inte den inne för tillfället.
Egentligen vill jag nog ha en lemania 903 men räds vintageköp i den prisklassen.
På tal om icke vintage Lemania 903… Egentligen helst denna jag skulle villa ha personligt, men har såklart utgått sortimentet och inte direkt en deal begagnad tyvärrJag har känd på den vid Erikssons för ett tag sedan. Inga bilder tyvärr, men gillade den väldigt väldigt mycket och står högt på önskelistan.
Inte sett datum vid kl. 6 förut. Synd att dem inte har det alternativet för standard 556I…Denna var lite cool. Har 556 haft datum kl6 tidigare?
![]()
Välkommen till detta otroligt trevliga kaninhål.I veckan blev jag stolt ägare till min första Sinn - en 856. Jävlar vilket strapmonster den är med sin 20mm lug-width
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan tänka mig att det gör sig riktigt fint med tanke på de tjocka vita visarna och index! Får köpa hem ett schysstDrar en lans för vitt band till dessa, det är en höjdare!!
Schwarzer Drehring > utan SDR.Skulle behöva lite råd och dåd;
Är väldigt insnöad på en U50. Jämför jag med bilder gillar jag starkt kontrasten på U50 SDR med det röda mot det svarta.
Någon son har känt och klämt på både U50 samt SDR-versionen?