Fel tråd ellerSlit och släp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fel tråd ellerSlit och släp
Kanske mer on topic än mina tre senaste inlägg .Fel tråd eller
Ja det där blev galet, owgmarch gör en knäppFel tråd eller
Nästan rätt juJa det där blev galet, owgmarch gör en knäpp
Kunde inte sagt det bättre själv, 100% igenkänning på den!Jag var ganska anti länk tills bilder på 556:an med länk fick mig att långsamt konvertera och gjorde att jag köpte till länken i efterhand. Efter det så bleknade nästan alla andra alternativ! Tycker iof fortfarande att ett svart MN också är riktigt, riktigt bra, men så fort jag byter till band så kan jag inte ha den på samma band mer än några dagar innan jag byter till ett annat band...och ett annat band...och ett annat band. Sen tillbaka på länk som då får sitta typ ett halvår utan att jag tröttnar
Svinfin! Är den lika svart och intensivt röd i verkligheten?
Nu är den här: Sinn 158.
Fortsätt mata på med era bästa bundtips!
Och har du till och med något som ligger och skräpar får du gärna höra av dig
Klockrent.Heuer Black original BUND Military Leatherstrap made for the... säljes av en Trusted Seller på Chrono24 för 471 kr
Heuer Annons: 471 kr Heuer Black original BUND Military Leatherstrap made for the..., Armband; Skick Ny; Lokalisering: Spanien, Marratxíwww.chrono24.se
kanske kan funka på 158:an?
Old stock.
Visst borde den passa? @Jamterik vad är måtten på din Heuer? Du kanske kan ta ett wristshort och visaKlockrent.
Ja kort kommer, i april! ;-) Men den passar, jag har den på min Heuer. Å det ska vara samma spec.Visst borde den passa? @Jamterik vad är måtten på din Heuer? Du kanske kan ta ett wristshort och visa
Vad går en Sinn 809 loss på idag? Har fått lite ha begär av den.
Visst borde den passa? @Jamterik vad är måtten på din Heuer? Du kanske kan ta ett wristshort och visa
Okej. 10-15 var ju inte så farligt. Trodde dom skulle kosta mer. Problemet är väl o bara hitta en också antar jag.Du får räkna med 10´ åtminstone, upp till kanske 15´ om du inte vill vänta i en evighet. Med riktigt bra ex som den här med originallänk, box och papper kan det dra iväg ytterligare, men har å andra sidan aldrig sett en så komplett tidigare.
FS: Sinn 809 Auto box and bill of sale! Amazing set!
Hey guys! Here is one of the coolest Sinn watches ever produced: the 809 Aut. Super rare and don’t often come up, this set is exceptional considering it includes the original box, both bracelets and the bill of sale from 1992. One of the most notable features is the indices being printed on the...www.watchuseek.com
Om jag inte minns helt galet betalade jag ca 11´ för min utan länk, men med box och cosc-certet. Lite ovanligare variant med Fulda-tryck på baklocket.
Lite tips. Vissa bilder är klickbara med länk till sidan.
Detta har jag beställt från Sherp. Får återkomma med recension. Lite smalare lapp än min nuvarande.
Width of the foundation:45x37mm.
Length o the foundation:Approx 125mm.
Ett tips jag inte testat men som ser bra ut (bortsett från klockan hehe). Från Watchstapheaven här på K&S.
Säljes - Watchstrapheaven - Hand made watch straps
Dear watch friends :) Once again I am offering my hand made straps for your watches. All straps are hand made directly by me using selected premium leathers. If you would like to get a customized strap, just let me know. I can make straps in all sizes and lengths. I have Shell Cordovan and...klocksnack.se
Ett Rios1931 Tula. Finns i Sverige eller i Tyskland eller ebay. @Dr. D har ett.
Tips till din Sinn 158 (för att bli mer OT). Detta från cozy.sg som @turkojs har är nog ett av de hetare tipsen. Där kan du komponera ihop bundtyp, färg, storlek och trådfärg med det bandet du vill ha i matchande eller omatchande färg.
Expressfrakt som finns som tillval rekommenderas om du inte vill att beställningen fastnar i flygplatsbaren .
Heuer Black original BUND Military Leatherstrap made for the... säljes av en Trusted Seller på Chrono24 för 471 kr
Heuer Annons: 471 kr Heuer Black original BUND Military Leatherstrap made for the..., Armband; Skick Ny; Lokalisering: Spanien, Marratxíwww.chrono24.se
kanske kan funka på 158:an?
Old stock.
1550 på originalbund
Den röda är mer som på de bilderna som jag precis postade här ovanför. På den bilden som du kommenterade är den för orange.Svinfin! Är den lika svart och intensivt röd i verkligheten?
Helt otroligt snyggt. Brunt på svart växer för mig.Jag krånglade på ett läder från Everest igår kväll för att testa klockan mot ett varmt ljusbrunt läder:
Kanske inte jätteanvändbart, men du kan ha den som en kompass. Om man nångång lyckas se var solen är då förstås...Chronograf är ju som alla vet helt oumbärligt när man lagar mat. Vet inte hur jag klarade av det tidigare
Nu måste jag hitta en lika central funktion för GMT. Särskilt viktigt är att funktionen inte kan vara beroende av resor mellan tidszooner i dessa tider.
Tips mottages tacksamt.
Stämmer.
Är det Sinn U1 DS som är släppet från @ERIKSON URHANDEL som vi väntade på?
Personligen smiter det inte åt i köptarmen.
U1 DS är på väg till oss i detta nu.
Är det Sinn U1 DS som är släppet från @ERIKSON URHANDEL som vi väntade på?
Personligen smiter det inte åt i köptarmen.
U1 DS är på väg till oss i detta nu.
Jag krånglade på ett läder från Everest igår kväll för att testa klockan mot ett varmt ljusbrunt läder:
Som ganska nybliven Sinn-fanboy tänkte jag presentera mig och min lilla samling. Det gick flera år av klockintresse innan jag öppnade Pandoras ask från Frankfurt. Nu kan jag inte få nog. Längtar tills OWG-mars är över och har ställt in siktet på en EZM9. Någon som har prövat den, eller sitter på en och vill skicka lite bilder?
Ha en härlig dag Sinn-vänner!
Härligt! Jag är en fanboy trots att jag bara har en lika fin blå 104a som du!Som ganska nybliven Sinn-fanboy tänkte jag presentera mig och min lilla samling. Det gick flera år av klockintresse innan jag öppnade Pandoras ask från Frankfurt. Nu kan jag inte få nog. Längtar tills OWG-mars är över och har ställt in siktet på en EZM9. Någon som har prövat den, eller sitter på en och vill skicka lite bilder?
Ha en härlig dag Sinn-vänner!
Jag tycker den är fin. Vågar du ut i snöovädret?Bästa Sinnister,
Då har vi fått hem U1 DS, bifogar ett par bilder.