För att casha in? Den gröna blev ju väldigt populärDå förstår jag inte vitsen. Varför göra en tidigare limiterad till ordinarie produktion? Nästan så dom lurat kunderna som köpte den limiterade.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För att casha in? Den gröna blev ju väldigt populärDå förstår jag inte vitsen. Varför göra en tidigare limiterad till ordinarie produktion? Nästan så dom lurat kunderna som köpte den limiterade.
Det har sagts många gånger i tråden. Lothar borde inse sina begränsningar i dessa PR-sammanhang och släppa fram andra. Karln är ju bedrövlig
Sinn kanske har begränsad produktions kapacitet och vill inte få för långa leverans tiderJa, helt ofattbart varför han inte låter exempelvis Tim kliva fram i de här sammanhangen om man nu nödvändigtvis vill fortsätta dessa videoklipp.
Det ger en bild av den klassiska tyska maktstukturen med äldre betitlade gubbar.Ja, helt ofattbart varför han inte låter exempelvis Tim kliva fram i de här sammanhangen om man nu nödvändigtvis vill fortsätta dessa videoklipp.
Håller med. Ger även ett billigt intryck. ObegripligtJag förstår verkligen inte varför man envisas med [Q] på tavlorna med dam-qurtz. Det ser verkligen inte bra ut.
Bäst du byter lösenord!Som sagt, Sinn har nog span i min laptop
DS verkar inte ni gilla då vi har kvar U1 DS i butiken, men U50 s MOP, 358 blå och 144 är mycket läckra, så de kommer.Vet @ERIKSON URHANDEL redan nu vilka av de nya modellerna som kommer att finnas för allmän beskådning i butiken?
DS på U1 kanske inte gick hem. DS på 358 tycker jag är superduper.DS verkar inte ni gilla då vi har kvar U1 DS i butiken, men U50 s MOP, 358 blå och 144 är mycket läckra, så de kommer.
Önskar er Alla en härlig Påskhelg!
DS verkar inte ni gilla då vi har kvar U1 DS i butiken, men U50 s MOP, 358 blå och 144 är mycket läckra, så de kommer.
Önskar er Alla en härlig Påskhelg!
Tycker den har en skön ”vintage look”.DS på U1 kanske inte gick hem. DS på 358 tycker jag är superduper.
@perhog har såklart rätt. Limiterade modeller från Sinn är mer regel än undantag.
Men om man vänder på det. Så är Sinn en tillverkare som gör ofta gör klockor i små serier... Då känns det iaf för mig mer positivt och kul.
Edit. Tror ibland att det ör vi entusiaster som förstorar upp det här med begränsade upplagor. Sinn säljer ju inte många klockor på ett år. R500 tex finns ju fortfarande kvar
Tur att du inte är paneristi där kan man verkligen säga att de blåst de som köpt vissa LE/SE. Sorry för OTNästan så dom lurat kunderna som köpte den limiterade.
Hade jag inte letat och nyss köpt en gråtavlad kronograf hade 358 DS legat HÖGT på listan. En blå kronograf saknas fortfarande.Tycker den har en skön ”vintage look”.
Skön kupa trots safirglas och går att få med solid baksida.. tickar alla mina boxar.
Tur jag redan köpt färdigt för våren
Men där alla är precis lika varandraTur att du inte är paneristi där kan man verkligen säga att de blåst de som köpt vissa LE/SE. Sorry för OT
Du behöver 358 blå.Har nog aldrig sett ngn 358 här på forumet?
Det behöver väl alla?Du behöver 358 blå.
Den blå 358 är rätt snygg, nästan så att.... hmmmmHade jag inte letat och nyss köpt en gråtavlad kronograf hade 358 DS legat HÖGT på listan. En blå kronograf saknas fortfarande.
Köpköpköp . Vill se i tråden.Den blå 358 är rätt snygg, nästan så att.... hmmmm
OBS... jag skrev NÄSTAN. Dessutom är årets klockkonto redan övertrasseratKöpköpköp . Vill se i tråden.
OBS... jag skrev NÄSTAN. Dessutom är årets klockkonto redan övertrasserat
Förresten så är det 7 veckors leveranstid enligt SINN.s hemsida. På 7 veckor hinner jag övertrassera kommande 5 års klockkontoKöpköpköp . Vill se i tråden.
Jaa, den skulle jag ju gärna prova på handleden. Men alldeles för osäker att köpa osedd .
Kolla på junghans; de har Anne-Cathrine Strömer, en kvinna i femtioårsåldern, vacker som en dag och röst som lätt övertygar .....Det har sagts många gånger i tråden. Lothar borde inse sina begränsningar i dessa PR-sammanhang och släppa fram andra. Karln är ju bedrövlig