Fråga, hur mycket Guinness och Gin krävs det förcatt slippa känna av ett ryggskott??? Svar, mer!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fråga, hur mycket Guinness och Gin krävs det förcatt slippa känna av ett ryggskott??? Svar, mer!!!
Jag vet att det här är ett långskott men eftersom vi är i KS trevligaste tråd så testar jag i alla fall
Är det någon av er 856 B-Uhr som tröttnat och kan tänka sig skiljas från den?
Eller måste jag ta en från Tyskland för att stilla min nyfikenhet om den är så bra som jag tror?
Ha en bra kväll, och en bild måste ju såklart med bara för att.
Hittade en bild från i höstas där jag verkar ha fångat samma fenomen på min 756.Bara jag som får denna distorsion i vissa vinklar?
Du vet vad som gäller, OM den ska någonstans så är det hit! Med det sagt, sälj den inte! Den är för trevlig för att säljas!Erkänner att om det är någon Sinn jag skulle kunna tänka mig få flytta hemifrån är det nog 856B-Uhr.
Den får lite för lite tid...
Men så tittar jag på bilderna och så längtar jag till sommaren
Det är en lätt, tunn och tålig sommarklocka!
Är det på 40 lappen?856B i nyoljad skrud.
Yepp Cozylappen för "upp till" 40mm.Är det på 40 lappen?
Ska försöka trycka ner 756 på det svarta bundet jag köpte!Yepp Cozylappen för 40mm.
Du har verkligen lyckats matcha färgen på stitchningen och lädret.Ska försöka trycka ner 756 på det svarta bundet jag köpte!
Oljade in den större Cozy och fick till kulören mot Rios bandet.
Vad skönt det är att ha ett Bund på sig!
Känner mig heltuff
Haha, missat att vi hade ett kösystem på 856BDu vet vad som gäller, OM den ska någonstans så är det hit! Med det sagt, sälj den inte! Den är för trevlig för att säljas!
Jag kanske skulle lägga ut den och få igång lite budgivning!Haha, missat att vi hade ett kösystem på 856B
Jag får jaga vidare, för man vill ju inte förstöra stämningen och tränga sig före i kön
Trevlig måndag gott folk!
Lite internt skämt, jag tycker verkligen inte att @Dr. D ska göra dig av med den! Det är ett verkligt konstverk till klocka!!Haha, missat att vi hade ett kösystem på 856B
Jag får jaga vidare, för man vill ju inte förstöra stämningen och tränga sig före i kön
Trevlig måndag gott folk!
Vi får väl se om jag gör slag i saken och ser till att det dyker upp ytterligare en 856B i tråden i ställetLite internt skämt, jag tycker verkligen inte att @Dr. D ska göra dig av med den! Det är ett verkligt konstverk till klocka!!
Tror @R.Capac hade koll på det
Bund alltså. Vem hade kunnat ana att det var så bra?
Jag trodde det var Kumlas slogan?!haha va f.. har vi nån från Fagersta i tråden?
Fängslande slogan!
Haha, ja det verkar så
Bund hit och bund dit...
Bund alltså. Vem hade kunnat ana att det var så bra?
Jag och köpte mitt på https://www.cozy.sg/Bund hit och bund dit...
Nu har ju jag blivit sugen att prova på 857 också
Var köper ni er breda läderband?
Jag köpte mitt från Watchstrap Heaven. Jag tror att han annonserar här men jag nådde Jan på hans Instagram:Bund hit och bund dit...
Nu har ju jag blivit sugen att prova på 857 också
Var köper ni er breda läderband?