• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Plus att man inte ger bort något som kommer att kräva en dyr service fem år fram i tiden. Jag hade definitivt gått på en quartz om det inte fanns ett tidigare uttalat intresse.



Beroende på storlek på handled och med 15´ i budget hade jag tittat på en Sjöö Sandström RSC 32mm quartz och fösökt få in ett läderband att komplettera med inom budget. Sorry för märkesotroheten, men du kan åtminstone handla hos @ERIKSON URHANDEL och passa på att titta på fler Sinn till dig själv samtidigt :)

Skärmavbild 2021-04-07 kl. 11.44.42.png
Man tackar aldrig nej till ett besök hos @ERIKSON URHANDEL 😉 tack för tipset
 
Fick svar från Sinn angående min 356 med kritvita index. Jag fick svaret att det skulle kosta 261 euro. Jag svarade direkt och frågade hon menade väl ändå 2610 euro? Nej, 261 för mina ändringar utöver priset för klockan i sig. Billigt ju! Jag hade väntat mig minst 2600 euro för hela paketet!

No brainer! Förutooooooom aaaaaatt Cartier precis släppt en Tank Must som ser ut som jag vill att en Tank ska se ut och för ungefär samma pris. Sorry Sinn...meneeee :angel:

Fast Tanken kommer inte förrän Juni/Juli... om jag säljer min U50 nu... köper 356...hmmm... men det ligger redan massa U50 på K&S... hmmm fy nu blev det svårt
 
Senast ändrad:
Fick svar från Sinn angående min 356 med kritvita index. Jag fick svaret att det skulle kosta 261 euro. Jag svarade direkt och frågade hon menade väl ändå 2610 euro? Nej, 261 för mina ändringar utöver priset för klockan i sig. Billigt ju! Jag hade väntat mig minst 2600 euro för hela paketet!

No brainer! Förutooooooom aaaaaatt Cartier precis släppt en Tank Must som ser ut som jag vill att en Tank ska se ut och för ungefär samma pris. Sorry Sinn...meneeee :angel:

Fast Tanken kommer inte förrän Juni/Juli... om jag säljer min U50 nu... köper 356...hmmm... men det ligger redan massa U50 på K&S... hmmm fy nu blev det svårt
Det var verkligen humant! Fasen...jag har ett par idéer!! :) Kan bli hur dyrt som helst detta! :cool:
 
Dagens nyhet 😍. Älskar stardust-effekten i tavlan. Får mig att tänka på radiobilarna på Grönan!

Kom med ett brunt Sinn-läder som jag redan har. Ligger ute i säljes. PM vid intresse!
 

Bilagor

  • 20210407_200644.jpg
    20210407_200644.jpg
    283.8 KB · Visningar: 25
  • 20210407_204457(0).jpg
    20210407_204457(0).jpg
    369.4 KB · Visningar: 25
Var det någon som letar efter en EZM3??


Utan att veta med säkerhet att det är en trygg affär så kan jag säga att jag har handlat av denna säljare och för mig gick det bra. Priset måste ju vara helt spot on!
Det där känns väl som ett riktigt bra pris!
 
Kommer man hinna prova U50 med MOP-tavlan eller hinner den sälja slut innan den kommer till butik tro? Har ingen koll på hur populärt Sinn är utanför KS.
 
Tillbaka
Topp