Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den klockan är så grym! Kärlek!!!Kanske bäst att passa på att bära 856B och Nato?
Man vet ju aldrig vad som händer i framtiden eller hur @Abben
Och...
Varför ska Nato ha så lång flärp?
Vad är grejen?
Sorry för desinformation. Det stämmer om 556. Tänkte på 856:an! Har redigerat tidigare inlägg.Hold up, 556 ska klara upp till 4,800 A/m enligt DIN8309 standard. Inget att fnysa åt det heller i vilket fall.
Gillar verkligen de stora bandhornen tillsammans med den stora kronan. Inte för att va bitter men ibland får man känslan av att det utgått bättre modeller än vad som tillförts under den lilla tid man har varit intresserad av Sinn.Tittade igenom gamla bilder - tänk snart är vi mitt i högsommaren!
Grått canvas?Testar lite alternativ. Gillar inte two-stitch band något vidare men tycker iaf att brunt kan funka. Eller?
Till sommaren, om man inte vill köra länk eller läder, vad ska man välja? Körde nato förra sommaren men blev inte frälst.
Funderar på det. Kollat rätt mycket på canvas.Grått canvas?
Eller sandfärgat?
Har både och.Funderar på det. Kollat rätt mycket på canvas.
En fundering jag har. Vill man ha läder undersida på canvas på sommaren eller ett ”rent” canvas?
Strapped har ju ett helt gäng lite färgglada band som jag inte tror är varma?Funderar på det. Kollat rätt mycket på canvas.
En fundering jag har. Vill man ha läder undersida på canvas på sommaren eller ett ”rent” canvas?
Kollat på det faktiskt men med lite annan prägling. Aviator tror jag det hette.Har både och.
De canvas jag köpt från watchwear är ju canvas rakt igenom.
De jag köpt är lite grövre, kanske finns finare?
Ett annat som borde passa din är ju Rios Typhoon, tror @R.Capac har ett sånt här?
Färgåtergivningen tror jag är fel på bilden.
Blev sugen. Blir nog att beställa lite blandat läder o canvasStrapped har ju ett helt gäng lite färgglada band som jag inte tror är varma?
Cordura
Ett tips som skulle kunna passa @Laddsladd s superflygare är Rios1931 Hurricane i Alligator. Finns i 4 färger.Har både och.
De canvas jag köpt från watchwear är ju canvas rakt igenom.
De jag köpt är lite grövre, kanske finns finare?
Ett annat som borde passa din är ju Rios Typhoon, tror @R.Capac har ett sånt här?
Färgåtergivningen tror jag är fel på bilden.
Tror @Clark Kent hade nåt färgglatt på titan 103 an jag fortf tänker på...Blev sugen. Blir nog att beställa lite blandat läder o canvas
Hörru vi har ju sagt att vi ska nämna IFR:en för att inte väcka dom där ångestkänslorna att vi missade den .Tror @Clark Kent hade nåt färgglatt på titan 103 an jag fortf tänker på...
Tror @Clark Kent hade nåt färgglatt på titan 103 an jag fortf tänker på...
Hörru vi har ju sagt att vi ska nämna IFR:en för att inte väcka dom där ångestkänslorna att vi missade den .
Det finns en annan av @Clark Kent s sålda klockor som är något speciellt. En vintage Sinn som jag inte hade i klockfonden för att kunna köpa men trånade efter. Som vi så vänligt fick första chansen på i tråden. Jag talar naturligtvis om... med risk för framkallande av ytterligare ångestkänslor... Ja kan du inte visa oss, det är dags att alla nytillkomna också får se?
Ohh ja den är det. En av mina absoluta favoriter.Menar du vintage 104? Man borde kunna häva en försäljning i efterhand genom att hävda tillfällig sinnesförvirring.
Det blev riktigt snyggt!Ett nytt band de Spetziale.
Sinns?Sådär. Då har jag beställt ett läder o ett canvas till att börja med
Nä, men ni får såklart se när de kommer. Har en känsla av att detta bara är början