• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Dr. D

Patek
2-Faktor
Kanske bäst att passa på att bära 856B och Nato?
Man vet ju aldrig vad som händer i framtiden eller hur @Abben 😜

Och...
Varför ska Nato ha så lång flärp?
Vad är grejen?
317611CE-6D12-41A2-819D-0819AA87E97F.jpeg

Edit;
Bättre på grov canvas tycker iallafall jag 😊
2F677A80-F28F-4184-BC84-11ACBC839BD5.jpeg
 
Senast ändrad:

Laddsladd

Audemars
2-Faktor
Testar lite alternativ. Gillar inte two-stitch band något vidare men tycker iaf att brunt kan funka. Eller?

Till sommaren, om man inte vill köra länk eller läder, vad ska man välja? Körde nato förra sommaren men blev inte frälst.
98A5454B-98D8-432E-97D9-621C50E77A1B.jpeg
4DE4CDE3-6E0F-4CD2-8D15-C4F391C9D7DB.jpeg
 

Dr. D

Patek
2-Faktor
Funderar på det. Kollat rätt mycket på canvas.
En fundering jag har. Vill man ha läder undersida på canvas på sommaren eller ett ”rent” canvas?
Har både och.
De canvas jag köpt från watchwear är ju canvas rakt igenom.
De jag köpt är lite grövre, kanske finns finare?
Ett annat som borde passa din är ju Rios Typhoon, tror @R.Capac har ett sånt här?
Färgåtergivningen tror jag är fel på bilden.
16959457-55DB-4311-87B4-089EE3607866.jpeg
 

Laddsladd

Audemars
2-Faktor
Har både och.
De canvas jag köpt från watchwear är ju canvas rakt igenom.
De jag köpt är lite grövre, kanske finns finare?
Ett annat som borde passa din är ju Rios Typhoon, tror @R.Capac har ett sånt här?
Färgåtergivningen tror jag är fel på bilden.
16959457-55DB-4311-87B4-089EE3607866.jpeg
Kollat på det faktiskt men med lite annan prägling. Aviator tror jag det hette.

Kikat på canvas från Barton med ngn form av snabbkoppling. Vara bara osäker på om det kunde bli sladdrigt med ren canvas

gillar lite grövre struktur på canvas
 

R.Capac

Audemars
2-Faktor
Har både och.
De canvas jag köpt från watchwear är ju canvas rakt igenom.
De jag köpt är lite grövre, kanske finns finare?
Ett annat som borde passa din är ju Rios Typhoon, tror @R.Capac har ett sånt här?
Färgåtergivningen tror jag är fel på bilden.
16959457-55DB-4311-87B4-089EE3607866.jpeg
Ett tips som skulle kunna passa @Laddsladd s superflygare är Rios1931 Hurricane i Alligator. Finns i 4 färger.

1618507016133.png
 

R.Capac

Audemars
2-Faktor
Det finns en annan av @Clark Kent s sålda klockor som är något speciellt. En vintage Sinn som jag inte hade i klockfonden för att kunna köpa men trånade efter. Som vi så vänligt fick första chansen på i tråden. Jag talar naturligtvis om... med risk för framkallande av ytterligare ångestkänslor... Ja kan du inte visa oss, det är dags att alla nytillkomna också får se?
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Det finns en annan av @Clark Kent s sålda klockor som är något speciellt. En vintage Sinn som jag inte hade i klockfonden för att kunna köpa men trånade efter. Som vi så vänligt fick första chansen på i tråden. Jag talar naturligtvis om... med risk för framkallande av ytterligare ångestkänslor... Ja kan du inte visa oss, det är dags att alla nytillkomna också får se?

Menar du vintage 104? Man borde kunna häva en försäljning i efterhand genom att hävda tillfällig sinnesförvirring.

IMG_20191203_121728_260.jpg
 
Topp