Hej hej tråden. Min första Sinn och jag är nog lite nykär
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen !Hej hej tråden. Min första Sinn och jag är nog lite nykär
Attans lite sen, Men Välkommen!Hej hej tråden. Min första Sinn och jag är nog lite nykär
Som någon redan sagt, meshen växer. Gillar särskilt de svarta bandstiften .
Dyker in i helgen med U1SE
Sjukt bra den där
Dyker in i helgen med U1SE
Om ni missatPictorial Sinn U50
Bakgrund Sinn U1 har funnits länge som en grundstomme i Sinns utbud av dykarklockor. Nyligen lanserades U50 som i princip är en ~40mm-version av Sinn U1. Klockan är tillverkad i ubåtstål vilket har högre densitet än 316L och därmed mer tåligt mot repor. U50 säljs med länk alternativt gummi...klocksnack.se
Grattis till tillökningen och välkommen!Hej hej tråden. Min första Sinn och jag är nog lite nykär
Känns som bra sting i den, du får bjuda på post-covid-gtgRedo för avancerad matlagning - spagetti & köttfärssås.
Scoville-skalan i matlagningen har ballat ur lite under ett års isolering.Känns som bra sting i den, du får bjuda på post-covid-gtg
Kikat på den mycket, den är grymt snygg tycker jag. Men valde 900 ist för då fick jag mer Sinn teknologi som tegiment mm. Dessutom solid baksidaSågs på ett instagramkonto -vooooooho!
Finanzplatzuhr 6012.
Tycker du valde rätt.Kikat på den mycket, den är grymt snygg tycker jag. Men valde 900 ist för då fick jag mer Sinn teknologi som tegiment mm. Dessutom solid baksida
Det vet man aldrig. Man är inte sämre än att man kan ändra sig. Månfas är coolt om än inte särskilt nödvändigt. Samtidigt är det ganska många funktioner på klockor som inte är direkt avgörande i det dagliga livetTycker du valde rätt.
Man köpa mer än en....Det vet man aldrig. Man är inte sämre än att man kan ändra sig. Månfas är coolt om än inte särskilt nödvändigt. Samtidigt är det ganska många funktioner på klockor som inte är direkt avgörande i det dagliga livet
Riktigt snyggt! Brukar inte klipp utan vika in, förstår att det är krångligt med ett i läder...Lädernato från Zuludiver på 856B. Rätt bekvämt men onödigt långt. Brukar ni klippa av flärpen till lämplig längd?
Tack! Det gick säkert bra att vika in men jag tycker det blev lite bulligt. Jag klippte.Riktigt snyggt! Brukar inte klipp utan vika in, förstår att det är krångligt med ett i läder...