• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Jamterik

Guld
2-Faktor
Grym lume!
20210608_172656.jpg
 

Jamterik

Guld
2-Faktor
Visst var det någon mer som letade en 556?? Utan att ge några som helst garantier, jag köpte mitt B-Uhr av denna kille, det gick bra.

 

Sennelier

Guld
2-Faktor
Okej, nu har jag nog hittat hem! Sinn 556 A RS på Zuludiver sail strap. Mycket nöjd med denna kombo. Jag beställde också axellösa bandstift från USA, dessa går hela vägen in i hålen istället för bara halvvägs in, således säkrare än de medföljande stiften.

Lustigt egentligen... För några veckor sedan hade jag inte ens hört talas om Sinn, sedan snubblade jag in i den här tråden och fick syn på en 556 och det var kärlek vid första ögonkastet. Jag trivs löjligt bra med denna klocka på armen, för mig och mina behov är den helt perfekt. GADA så det förslår!
 

Bilagor

  • IMG_20210608_183742_edit_393255725353013.jpg
    IMG_20210608_183742_edit_393255725353013.jpg
    320.1 KB · Visningar: 10
  • IMG_20210608_183800_edit_393229611069163.jpg
    IMG_20210608_183800_edit_393229611069163.jpg
    402 KB · Visningar: 11

Jamterik

Guld
2-Faktor
Okej, nu har jag nog hittat hem! Sinn 556 A RS på Zuludiver sail strap. Mycket nöjd med denna kombo. Jag beställde också axellösa bandstift från USA, dessa går hela vägen in i hålen istället för bara halvvägs in, således säkrare än de medföljande stiften.

Lustigt egentligen... För några veckor sedan hade jag inte ens hört talas om Sinn, sedan snubblade jag in i den här tråden och fick syn på en 556 och det var kärlek vid första ögonkastet. Jag trivs löjligt bra med denna klocka på armen, för mig och mina behov är den helt perfekt. GADA så det förslår!
Ser att du bor nära mig, jag friskriver mig härmed från allt ansvar för att ha spridit Sinn sjukan!😄
 

perhog

Guld
2-Faktor
Får skylla på barnen som måste få kläder o mat 😜

ang 💉 så blev jag bokad på nr 2 mitt på semesterresan. Försökte boka annan dag men det var inte populärt. De vägrade 😂. Får se hur jag löser det.
Mat finns i skogen, svamp och bärsäsongen startar snart. Det blir myggår i år och insekter innehåller mycket protein. Där kan du spara en del, resten löser du med ett par SMS lån 😁
 

Rulle

Guld
2-Faktor
Fick nyligen höra om att det inte finns något datum ännu när min U50 kan tänkas bli klar. :grumpy:
Kudos till eriksonurhandel dock som håller en bra återkoppling.
när beställde du?

står ju 11 veckor på sinn.de

är sugen på att beställa en u50T

men 11 veckor är lååååång väntan
 

Okonomiyaki

Silver
2-Faktor
Följetongen klockarmband.

Banden frå Two-Stitch har fortfarande inte kommit fram, men nu skickar de ytterligare en batch. Håller tummarna.

Screenshot_20210609-024109.jpg


Tror fan det är Postnord-slarv som är problemet. Sjukt att en leverantör i ett annat EU-land märker av just Postnords notoriska slarv.
 
Topp