Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Do it!!Nu får ni fasen sluta lägga upp massa nyköp. Blir sjukt sugen ju!
Kanske ska fira första sprutan
Känns så osäkert att investera i klockor. Får ju ändå 0,7% ränta på sparandetDo it!!
Do it now!!Do it!!
Ingen kommer ihåg en fegis? ;-)Nu får ni fasen sluta lägga upp massa nyköp. Blir sjukt sugen ju!
Nu låter ni alla som @perhogIngen kommer ihåg en fegis? ;-)
Det är väl inte fel??Nu låter ni alla som @perhog
Ser att du bor nära mig, jag friskriver mig härmed från allt ansvar för att ha spridit Sinn sjukan!Okej, nu har jag nog hittat hem! Sinn 556 A RS på Zuludiver sail strap. Mycket nöjd med denna kombo. Jag beställde också axellösa bandstift från USA, dessa går hela vägen in i hålen istället för bara halvvägs in, således säkrare än de medföljande stiften.
Lustigt egentligen... För några veckor sedan hade jag inte ens hört talas om Sinn, sedan snubblade jag in i den här tråden och fick syn på en 556 och det var kärlek vid första ögonkastet. Jag trivs löjligt bra med denna klocka på armen, för mig och mina behov är den helt perfekt. GADA så det förslår!
Kul! Är du också en bjärebo?Ser att du bor nära mig, jag friskriver mig härmed från allt ansvar för att ha spridit Sinn sjukan!
Halmstad, allt är relativt!Kul! Är du också en bjärebo?
Ja, men det är ju nära! Jag jobbade i Halmstad förut. Fin stad.Halmstad, allt är relativt!
Haha, också bott och verkat i Halmstad förut. Mycket trevlig stadHalmstad, allt är relativt!
Du måste sluta med bilderna på den skönheten alltså...... Jag kommer snart bli fattig (are)Gillar svärtan!
Klart du ska fira första sprutan och även den andra när du får den. Tänk på att pandemier är ovanligt så du måste köpa en ovanlig SinnNu får ni fasen sluta lägga upp massa nyköp. Blir sjukt sugen ju!
Klart det är värt att fira-får min andra nu på fredagNu får ni fasen sluta lägga upp massa nyköp. Blir sjukt sugen ju!
Får skylla på barnen som måste få kläder o matKlart det är värt att fira-får min andra nu på fredag
Semester inom Sverige eller?Får skylla på barnen som måste få kläder o mat
ang så blev jag bokad på nr 2 mitt på semesterresan. Försökte boka annan dag men det var inte populärt. De vägrade . Får se hur jag löser det.
Jag får min andra i morgon. Tycker det är en god idé att köpa en corona klocka efter all ofrivillig isolering. Fira att alla sprutor tagits och att man hittills klarat sig från eländet.Klart det är värt att fira-får min andra nu på fredag
Mat finns i skogen, svamp och bärsäsongen startar snart. Det blir myggår i år och insekter innehåller mycket protein. Där kan du spara en del, resten löser du med ett par SMS lånFår skylla på barnen som måste få kläder o mat
ang så blev jag bokad på nr 2 mitt på semesterresan. Försökte boka annan dag men det var inte populärt. De vägrade . Får se hur jag löser det.
Japp. Sugen på medelhavet men att gå runt med munskydd mer eller mindre hela tiden lockar inte. Blir en liten rundresa med Västervik, Gotland o Varberg.Semester inom Sverige eller?
Får skylla på att det är dåligt med UX S på K&S dåMat finns i skogen, svamp och bärsäsongen startar snart. Det blir myggår i år och insekter innehåller mycket protein. Där kan du spara en del, resten löser du med ett par SMS lån
när beställde du?Fick nyligen höra om att det inte finns något datum ännu när min U50 kan tänkas bli klar.
Kudos till eriksonurhandel dock som håller en bra återkoppling.
Japp. Sugen på medelhavet men att gå runt med munskydd mer eller mindre hela tiden lockar inte. Blir en liten rundresa med Västervik, Gotland o Varberg.
Hela familjen har haft covid vid olika tillfällen och som tur var mkt lindrigt. Så det känns ganska lugnt egentligen. Men man vet aldrig
Följetongen klockarmband.
Banden frå Two-Stitch har fortfarande inte kommit fram, men nu skickar de ytterligare en batch. Håller tummarna.
Tror fan det är Postnord-slarv som är problemet. Sjukt att en leverantör i ett annat EU-land märker av just Postnords notoriska slarv.
Jag och @Dr. D också...Alltså wow... ja. Jag har också förlorat bandleverans till postnord.