Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vill du verkligen veta? Måste du påminna mig en TISDAG? Nu får ju @Olipheus rätt.. Tisdagar är skitdagar@perhog hur går det med din leverans?? Ligger den hos tullen?
Jag mailade Postnord och var äckligt trevlig, dom släppte mitt paket dagen efter.....utan avgifter....men i stort håller jag med dig! Jag undviker PN som pesten!Vill du verkligen veta? Måste du påminna mig en TISDAG? Nu får ju @Olipheus rätt.. Tisdagar är skitdagar
Kollar man i mobil appen så står det fortfarande " Försändelsen import hanteras av Post Nord, Leveranstid kan därför inte beräknas ännu"
Postnord har varannandags hantering av brevutdelning så dom kanske har infört varannan månads behandling på import paket.
Rekommenderar verkligen att använda UPS för allt som kommer från icke EU land, trots att det kanske kostar en hundring extra
Anser fortfarande att svenska språket är för fattigt på kraftuttryck för att rättvist kunna ge ett omdöme om post nord.
Jag ringde för någon vecka sedan och fick bara goddag yxskaft som svar.Jag mailade Postnord och var äckligt trevlig, dom släppte mitt paket dagen efter.....utan avgifter....men i stort håller jag med dig! Jag undviker PN som pesten!
JA JA.. ropa inte hej ännu. PN kan tappa bort det på vägen, alternativt krossa paketet till en absolut oidentifierbar sörja.Ha! På G!
Din sändning
XXXXXXXXXX
Beräknad leverans
Tisdag, juni 08 före dagens slut
Tidigare händelse Etikett skapad Tidigare händelse Skickad Aktuell händelse På väg Framtida händelse Leverans Skicka till
HALMSTAD SE
UPS! ;-)JA JA.. ropa inte hej ännu. PN kan tappa bort det på vägen, alternativt krossa paketet till en absolut oidentifierbar sörja.
Inte svära! Fått två leveranser med UPS. Första gången lämnade de paketet i snödrivan vid postlådan när de misslyckats att leverera två gånger innan. Andra gången lämnade de mitt paket på ett grannföretag utan att jag signerat för det ( min 856B låg i det paketet) så jag undviker UPS som pesten...UPS! ;-)
Kämpa!VAB, hemarbete och Teamsmöten. Giv mig styrkan.
Oklart om Sinn-gudarna kan hjälpa dig med detVAB, hemarbete och Teamsmöten. Giv mig styrkan.
Men hallå, vänta lite nu?VAB, hemarbete och Teamsmöten. Giv mig styrkan.
En riktig snygging! Bra matchning med armbandet!En smidig rackare säger hej
Den är ju såååå fint! Står högt på önskelistan!Gillar svärtan!
Vi jobbar/vabar omlott, jag och sambon. Ingen av oss kan gå till jobbet och smitta ner alla även om det bara är en vanlig förkylning.Men hallå, vänta lite nu?
Vab = Inte jobba!
Huva! Finns vissa delar av småbarnstiden jag inte saknar...Vi jobbar/vabar omlott, jag och sambon. Ingen av oss kan gå till jobbet och smitta ner alla även om det bara är en vanlig förkylning.
Grattis - är det möjligtvis @klockodile ´s gamla?En smidig rackare säger hej
Huva! Finns vissa delar av småbarnstiden jag inte saknar...
Grattis - är det möjligtvis @klockodile ´s gamla?
Grattis -nästan så att 856 B-uhr är den vanligaste kalibern i tråden nuHell yes!!
Får mecka dit ett par länkar, sen är allt som det ska vara!
Äntligen här! Sablar vad fin tavla!
Nu villhöver jag bara en F-länkRiktigt bra skit. Grattis!
Grymt smidig! Faktiskt lite nätt.Grattis -nästan så att 856 B-uhr är den vanligaste kalibern i tråden nu
Hur känns den tycker du?