• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Laddsladd

Guld
2-Faktor
Har snöat in lite på en UX S. Tycker länken blir snygg svart med så det ”behöver” man ha.
Synd att den drar iväg så.
AA3BD088-6BE8-4D61-8FD3-7E10E439E3E9.png
 

perhog

Guld
2-Faktor
@perhog hur går det med din leverans?? Ligger den hos tullen?
Vill du verkligen veta? Måste du påminna mig en TISDAG? Nu får ju @Olipheus rätt.. Tisdagar är skitdagar :)

Kollar man i mobil appen så står det fortfarande " Försändelsen import hanteras av Post Nord, Leveranstid kan därför inte beräknas ännu"

Postnord har varannandags hantering av brevutdelning så dom kanske har infört varannan månads behandling på import paket.

Rekommenderar verkligen att använda UPS för allt som kommer från icke EU land, trots att det kanske kostar en hundring extra

Anser fortfarande att svenska språket är för fattigt på kraftuttryck för att rättvist kunna ge ett omdöme om post nord.
 

Jamterik

Guld
2-Faktor
Vill du verkligen veta? Måste du påminna mig en TISDAG? Nu får ju @Olipheus rätt.. Tisdagar är skitdagar :)

Kollar man i mobil appen så står det fortfarande " Försändelsen import hanteras av Post Nord, Leveranstid kan därför inte beräknas ännu"

Postnord har varannandags hantering av brevutdelning så dom kanske har infört varannan månads behandling på import paket.

Rekommenderar verkligen att använda UPS för allt som kommer från icke EU land, trots att det kanske kostar en hundring extra

Anser fortfarande att svenska språket är för fattigt på kraftuttryck för att rättvist kunna ge ett omdöme om post nord.
Jag mailade Postnord och var äckligt trevlig, dom släppte mitt paket dagen efter.....utan avgifter....men i stort håller jag med dig! Jag undviker PN som pesten!
 

Jamterik

Guld
2-Faktor
Ha! På G!

Din sändning
XXXXXXXXXX


Beräknad leverans
Tisdag, juni 08 före dagens slut




Tidigare händelse
Etikett skapad
Tidigare händelse
Skickad
Aktuell händelse
På väg
Framtida händelse
Leverans

Skicka till

HALMSTAD SE
 

perhog

Guld
2-Faktor
Ha! På G!

Din sändning
XXXXXXXXXX


Beräknad leverans
Tisdag, juni 08 före dagens slut




Tidigare händelseEtikett skapad
Tidigare händelseSkickad
Aktuell händelsePå väg
Framtida händelseLeverans

Skicka till

HALMSTAD SE
JA JA.. ropa inte hej ännu. PN kan tappa bort det på vägen, alternativt krossa paketet till en absolut oidentifierbar sörja. :rolleyes:
 

Abben

Basic
2-Faktor
Inte svära! Fått två leveranser med UPS. Första gången lämnade de paketet i snödrivan vid postlådan när de misslyckats att leverera två gånger innan. Andra gången lämnade de mitt paket på ett grannföretag utan att jag signerat för det ( min 856B låg i det paketet) så jag undviker UPS som pesten...
 

Olipheus

Silver
2-Faktor
Huva! Finns vissa delar av småbarnstiden jag inte saknar...

Man ska väl inte klaga när det är så fint väder. Kan jag knåpa ihop 5-7 timmar arbete hemma över dagen, och min sambo samma sak, då är det klart bättre både för oss, våra arbetsgivare och våra barn än att en person är hemma och drar hela lasset. Men det kräver viss disciplin. Och det går kanske inte göra så länge innan energin är slut.

Edit: Har man dessutom en husbil att sätta sig i kan man jobba effektivt och ostört även med barn! :)

1623142744699.png
 
Topp