Ingen beställning här inte. Garantiärende sen cirka en månad tillbaka.när beställde du?
står ju 11 veckor på sinn.de
är sugen på att beställa en u50T
men 11 veckor är lååååång väntan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen beställning här inte. Garantiärende sen cirka en månad tillbaka.när beställde du?
Badminton?! Finns den sporten än? Trodde den, squash och bordtennis dött ut.Nämen va f..
Tur jag har ett till
Den finns och är ju lätt den jobbigaste racketsporten så bra för flåset.Badminton?! Finns den sporten än? Trodde den, squash och bordtennis dött ut.
Måste vara djävligt stora mygg där du bor!!Nämen va f..
Tur jag har ett till
Spelade en hel del squash för 20-25 år sen, ganska svettigt det med. Börjat med lite padel nu men det är väldigt mycket slappare upplever jag. Passar en gammal fet gubbe som jagDen finns och är ju lätt den jobbigaste racketsporten så bra för flåset.
Squash är brutalt roligt! Det var många år och många kilon sen jag la av med det....Spelade en hel del squash för 20-25 år sen, ganska svettigt det med. Börjat med lite padel nu men det är väldigt mycket slappare upplever jag. Passar en gammal fet gubbe som jag
11 veckor går fort när man väntar på något roligtnär beställde du?
Mmm ett riktigt jobb12.00 lunch, så dags att stänga av svarven och ta fram lunchlådan.
Om det vore så väl - sitter framför två stora skärmar och grottar i excelfiler...Mmm ett riktigt jobb
Fan jag också. Låtsasjobb du också dåOm det vore så väl - sitter framför två stora skärmar och grottar i excelfiler...
haha verkligen, min dotter sa nån gång att jag leker kontor - stämmer.Fan jag också. Låtsasjobb du också då
Haha klockrent! Jag frågade min äldsta grabb (som fyller 10 i sommar) om han visste vad jag jobbade med. ”Du gör spel eller appar va?”haha verkligen, min dotter sa nån gång att jag leker kontor - stämmer.
Och så mycket coolare Min 10-åring såg mig programmera i Matlab någon gång. ”Men pappa, du är ju en hacker!”. . Fick väldigt många pluspoäng där …Haha klockrent! Jag frågade min äldsta grabb (som fyller 10 i sommar) om han visste vad jag jobbade med. ”Du gör spel eller appar va?”
Jobbar som java-utvecklare inom supply chain så kanske inte helt rätt men tillräckligt nära
Snälla säg att du jobbar med Garp och att du tänker göra om det från grunden så att det blir braHaha klockrent! Jag frågade min äldsta grabb (som fyller 10 i sommar) om han visste vad jag jobbade med. ”Du gör spel eller appar va?”
Jobbar som java-utvecklare inom supply chain så kanske inte helt rätt men tillräckligt nära
Hehe tyvärr inte men jag jobbar med integration ibland till ERP och Garp har jag inte stött på ännuSnälla säg att du jobbar med Garp och att du tänker göra om det från grunden så att det blir bra
Låter som att det ligger mer mot tillverkningsindustri? Det är säkert inget fel på Garp egentligen men det är suboptimalt för mig i min roll i textilbranschenHehe tyvärr inte men jag jobbar med integration ibland till ERP och Garp har jag inte stött på ännu
Garp är legendariskt för oss i Sjuhäradsbygden. Funnits i evigheter och en kassako för JeevesLåter som att det ligger mer mot tillverkningsindustri? Det är säkert inget fel på Garp egentligen men det är suboptimalt för mig i min roll i textilbranschen
Ja de har skapat en bra inlåssningseffekt! För dyrt för oss (som är relativt små) att byta till ett modernare PLM-system som passar verksamheten bättre. Oh well, den dagen den glädjen!Garp är legendariskt för oss i Sjuhäradsbygden. Funnits i evigheter och en kassako för Jeeves
Någon som har en Sinn 556 B och vill dela lite bilder?
Det här är ett jobb.Och så mycket coolare Min 10-åring såg mig programmera i Matlab någon gång. ”Men pappa, du är ju en hacker!”. . Fick väldigt många pluspoäng där …
Äntligen dags stt testa Sinn!