• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Laddsladd

Guld
2-Faktor
Nämen va f..
Tur jag har ett till

C37C5E19-E1AF-4AC8-94F4-A60C06E2D9BB.jpeg
Badminton?! Finns den sporten än? Trodde den, squash och bordtennis dött ut. 😜
 

Marksan

Silver
2-Faktor
Haha klockrent! Jag frågade min äldsta grabb (som fyller 10 i sommar) om han visste vad jag jobbade med. ”Du gör spel eller appar va?”
Jobbar som java-utvecklare inom supply chain så kanske inte helt rätt men tillräckligt nära 😂
Och så mycket coolare :) Min 10-åring såg mig programmera i Matlab någon gång. ”Men pappa, du är ju en hacker!”. 😄. Fick väldigt många pluspoäng där …
 

N.M.O

Basic
2-Faktor
Haha klockrent! Jag frågade min äldsta grabb (som fyller 10 i sommar) om han visste vad jag jobbade med. ”Du gör spel eller appar va?”
Jobbar som java-utvecklare inom supply chain så kanske inte helt rätt men tillräckligt nära 😂
Snälla säg att du jobbar med Garp och att du tänker göra om det från grunden så att det blir bra :banghead:
 
Topp