• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Tänk om den nya EZM skulle ha;
DIAPAL och AR
En bezel som kan lossas med kniv
En tavla som är nattsvartt, lättläst från sidan och under vatten
Tegimeterad yta
Under 12mm tjock och 41mm
Bandfäste som enkelt kan tas bort och hållas ren

Vad har jag glömt?

1626072518482.png

Nytt lås till länken med någon typ av glidelock-funktion samt pris under 10.000sek 🙂
 
Senast ändrad:
Tänk om den nya EZM skulle ha;
DIAPAL och AR
En bezel som kan lossas med kniv
En tavla som är nattsvartt, lättläst från sidan och under vatten
Tegimeterad yta
Under 12mm tjock och 41mm
Bandfäste som enkelt kan tas bort och hållas ren

Vad har jag glömt?

1626072518482.png
Är det någon ny EZM på gång?
Nytt lås till länken med någon typ av glidelock-funktion
Trodde inte att jag skulle uppskatta det så mycket som jag gör, det är faktiskt riktigt användbart :) De tyska ingenjörerna borde kunna lösa detta på ett bra sätt ;)
 
Börjar bli omåttligt sugen på en Sinn 556 A RS eller en 556 I RS.
Har knappt sett några här i tråden när jag skummat bakåt men om någon har lite wristshots att bjuda på så vore det nice.
Jag är lite svag för den röda sekundvisaren men kan tänka mig att flertalet kanske föredrar den andra/vanligare modellen ?
Hursomhelst så känns det som en klocka som funkar till de flesta av tillfällen och på en mängd olika straps.
1625993419246.jpeg


1625993492123.jpeg
Ett tecken!
Från Sinns instagram flöde nu på morgonen 😮
DBFEC106-EC89-481A-91CA-EAA3B7A6F2C0.png
 
Nyfiken på hur det gåt för @JoelD och hans beställning? Vill minnas att planen var slutet juni?
Jag väntar än. Väntan har dödat klockintresset lite för allt står liksom still tills jag får den. Jag har mailat Sinn och frågat om de kommer säga till när klockan skickas och det ska de ju göra. Men nu tycker jag vi lämnat "början av juli" och är inne i mitten. Så jag tycker den absolut borde skickas denna vecka.
 
uppskattar din förståelse. Detta är värre än på 90 talet med 500% ränta. Rådjursfiléerna stod mig upp i halsen och jag glömmer aldrig den glädje när högkonjunkturen återvände så man kunde storma ner till butiken och köpa sig en ordentlig bit blodpudding. Får en tår i ögat av den nostalgiska återblicken ;)
Blodpudding mmmmm å lite ravioli.......
 
Tillbaka
Topp