• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Är det ingen här som sitter på en 556 MoP i svart? Skulle vilja se lite bilder!
Här har du ett gäng bilder på min!
IMG_20201218_131537.jpg
IMG_20210122_125756.jpg
IMG_20201117_114058.jpg
received_655110171540115.jpeg
 
Sådär, då var min vardagsklocka beställd. Sålde min förra ezm3 för ett tag sedan och nu under ett tag har jag insett att det trots allt är världens bästa klocka.

Sinn kommer byta ut det röda datumet till vitt innan leverans. Det enda som störde mig tidigare.

OBS: ursäkta mina dåliga photoshop skillz 😂

4ACCDD74-6626-4BB7-B176-C6777A2694BA.png
 
Sådär, då var min vardagsklocka beställd. Sålde min förra ezm3 för ett tag sedan och nu under ett tag har jag insett att det trots allt är världens bästa klocka.

Sinn kommer byta ut det röda datumet till vitt innan leverans. Det enda som störde mig tidigare.

OBS: ursäkta mina dåliga photoshop skillz 😂

4ACCDD74-6626-4BB7-B176-C6777A2694BA.png
Ska tipsa chefen-vi behöver fler medarbetare med hög kompetens inom Photoshop 👌🏽
 
Senast ändrad:
Ja en bild på baksidan bara - så gjorde jag med min UX
Okej finns väl en risk att om den är riktigt tidig kanske de inte kan se den..
Helmut Sinn är väl inte känd för att ha koll på alla dokument 😅
Haha! Så kan det nog vara.... Nu har jag i alla fall dragit ett Mail till dom ifall de har någon information om klockan :)
 
Tillbaka
Topp