Här har du ett gäng bilder på min!Är det ingen här som sitter på en 556 MoP i svart? Skulle vilja se lite bilder!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Här har du ett gäng bilder på min!Är det ingen här som sitter på en 556 MoP i svart? Skulle vilja se lite bilder!
Här har du ett gäng bilder på min!
Det gråa orginalcanvaset funkar bra till den där!SEMESTER??? Ni bara roar er i tråden med semester, utflykter, goda drycker och bad medan en annan stakars fattig sate får nöja sig med hårt arbete vildsvinsstek och hem odlade grönsaker. Vem sa att livet skulle vara rättvist,
Ska tipsa chefen-vi behöver fler medarbetare med hög kompetens inom PhotoshopSådär, då var min vardagsklocka beställd. Sålde min förra ezm3 för ett tag sedan och nu under ett tag har jag insett att det trots allt är världens bästa klocka.
Sinn kommer byta ut det röda datumet till vitt innan leverans. Det enda som störde mig tidigare.
OBS: ursäkta mina dåliga photoshop skillz
Var tvungen och gräva bort alla rosor när vi gjorde iordning fasaden...försökte få dem att överleva nedgrävda på att annat ställe...gick sådär då rosorna var från -74 och hade enorma rötter..0Två lysande saker!
Grym!Its Back!
Tack!
Its Back!
Its Back!
Grym klocka och grymmaste publicerade klockslaget hittills. Går det att bräcka i grymhet?13.13 den 13:e på en DIEnstag
DÖDSKLOCKAN! DIE!Grym klocka och grymmaste publicerade klockslaget hittills. Går det att bräcka i grymhet?
13.13 den 13:e på en DIEnstag
Grym klocka och grymmaste publicerade klockslaget hittills. Går det att bräcka i grymhet?
Haha! Elak jävel den här 144anDÖDSKLOCKAN! DIE!
No date hade varit ett lockande alternativ.Om någon undrar så har jag varit i kontakt med Sinn och frågat om jag kan få beställa en 556 i utan datum - svaret är nej!
Du ska inte slå till på nån av de här då?Om någon undrar så har jag varit i kontakt med Sinn och frågat om jag kan få beställa en 556 i utan datum - svaret är nej!
Vad är det för årsmodell?Jäkligt trevligt att få tillbaka den, den är allt bra trevlig!
Uppriktigt så har jag inte en aning? Går det att kolla upp?Vad är det för årsmodell?
Hur lång har det tagit att få den patinan
Om du mejlar Sinn koden så brukar de kunna berätta!Uppriktigt så har jag inte en aning? Går det att kolla upp?
Antar kring -90 kanske. Har bara extra länkbitar och servicepapper på den. Dock originallänken samt originalkronor vilket är lite skoj!
Kul! Det ska jag definitivt göraOm du mejlar Sinn koden så brukar de kunna berätta!
Ja en bild på baksidan bara - så gjorde jag med min UXKul! Det ska jag definitivt göra
.... och bifoga en bild på den också kanske.
Haha! Så kan det nog vara.... Nu har jag i alla fall dragit ett Mail till dom ifall de har någon information om klockanJa en bild på baksidan bara - så gjorde jag med min UX
Okej finns väl en risk att om den är riktigt tidig kanske de inte kan se den..
Helmut Sinn är väl inte känd för att ha koll på alla dokument
Den vita e ju fin. På H länk.. hmm...Du ska inte slå till på nån av de här då?
Rätt läckert med tavlorna och med indexen som är mer arbetade.
Eller är det svart som gäller?
Fanns en del bilder här;Den vita e ju fin. På H länk.. hmm...
Wow vänta lite, den där är ju underskattad. Lätt bättre än den blåa!Fanns en del bilder här;
[WTS] LNIB Sinn 556 Mother of Pearl - White | WatchCharts
MOp timestamp MOP pics Up for sale is a LNIB MINT Sinn 556 Mother of Pearl White! Worn once and it’s an amazing, vibrant but understated piece. Something is coming in, so this has to go...for now;). Comes with inner/outer box, tool, paperwork, anwatchcharts.com
Blev också sjukt sugen på denWow vänta lite, den där är ju underskattad. Lätt bättre än den blåa!
Ajdå....från Sinns hemsida;Mitt köp av en klocka med vit tavla blir bara svårare..