• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Because Im worth it
FE7CBF0C-E783-41AA-83FF-26927B8315D9.jpeg
 
Varje gång (vilket är ganska ofta i den här tråden 😁) jag ser den klockan på det bandet så får jag ett sånt innerligt villhöverbegär. Är det Sinns orginalcanvas? 😊
Nej nej- det här är det bästa band du kan köpa. 😀
Tål att slitas på.
Nåt gammalt brittiskt material som Special Boat Service hade till något.
Köpt av steveostraps UK.
Just nu har han slut på just det materialet men finns liknande.
Googla på steveo straps.
 
Ich bin genau Sinnlos! Så jag funderar på vad som kan fylla tomrummet.. 556i och h-länk känns som det som lockar mest just nu. Tycker ni att den funkar på en lite smalare handled? Som referens satt 104 på läder helt perfekt enligt mig.
 
God morgon i tråden.
OT;
Ligger och läser EL Pais och kollat statistik på svenska YLE efter pratat med en vän i Barcelona igår. Det är värt att uppmärksamma att Sverige för första gången har lägst antal fall/100.000 inv. av våra grannländer, ja förutom Island, sedan pandemin startade.
Förlåt om jag nu blir party poppern men nu kommer nog tyvärr den fjärde vågen i vissa länder där de lättat eller tagit bort alla restriktioner..
Vi verkar tro att vi klarar oss men jag tror tyvärr att vi bara ligger efter i tid 🤷🏼‍♂️
Jag har fått mina doser men kommer fortsätta ha munskydd i affärerna, jobba hemma och hålla avstånd tills jag ser att den inte kommer.
3FBD35E4-532E-4A4E-99FC-CF1B09C84981.jpeg
E93A3B7F-FE66-4FBC-A61C-E80889F88D1E.jpeg
56EC10B3-EFD9-489F-8335-C533BC02AF06.jpeg
 
God morgon i tråden.
OT;
Ligger och läser EL Pais och kollat statistik på svenska YLE efter pratat med en vän i Barcelona igår. Det är värt att uppmärksamma att Sverige för första gången har lägst antal fall/100.000 inv. av våra grannländer, ja förutom Island, sedan pandemin startade.
Förlåt om jag nu blir party poppern men nu kommer nog tyvärr den fjärde vågen i vissa länder där de lättat eller tagit bort alla restriktioner..
Vi verkar tro att vi klarar oss men jag tror tyvärr att vi bara ligger efter i tid 🤷🏼‍♂️
Jag har fått mina doser men kommer fortsätta ha munskydd i affärerna, jobba hemma och hålla avstånd tills jag ser att den inte kommer.
3FBD35E4-532E-4A4E-99FC-CF1B09C84981.jpeg
E93A3B7F-FE66-4FBC-A61C-E80889F88D1E.jpeg
56EC10B3-EFD9-489F-8335-C533BC02AF06.jpeg
Sund inställning. Vi får nog lära oss att leva med detta elände. Avstånd och sprit gäller fortfarande (handsprit alltså) Det kommer nya mutationer var och varannan dag. Bara hoppas att ingen mutation angriper balansaxeln på SINN klockor
 
Sund inställning. Vi får nog lära oss att leva med detta elände. Avstånd och sprit gäller fortfarande (handsprit alltså) Det kommer nya mutationer var och varannan dag. Bara hoppas att ingen mutation angriper balansaxeln på SINN klockor
När vi började tvätta händer/använda handsprit lyckades vi ju eliminera vinterkräksjukan och av den dör ju xxx antal varje år. Så förhoppningsvis fortsätter vi med den vanan.
 
När vi började tvätta händer/använda handsprit lyckades vi ju eliminera vinterkräksjukan och av den dör ju xxx antal varje år. Så förhoppningsvis fortsätter vi med den vanan.
Renlighet är viktigare än många tror. Kommer i håg när jag gjorde lumpen och det tjatades om vikten att alltid hålla sig ren samt risken för epidemier i krig. Även i småskolan (på stenåldern) så skulle det tvättas händer innan lunch. Basal kunskap. Kanske en förklaring till att jag inte åkt på någon influensa eller kräksjuka de senaste 20 åren :)
 
Tillbaka
Topp