Nä, med tanke på att han är 23år så ör det remarkabelt!Den här mannen!
Den mustaschen skojar man inte bort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä, med tanke på att han är 23år så ör det remarkabelt!Den här mannen!
Den mustaschen skojar man inte bort.
Är egentligen inget att se, de flesta är i princip metallskrot från förra århundradetTa din tid. Då har jag något att se fram mot imorgon
Om det skulle hjälpa dig så är jag en fin människa och kan ta hand om skrotet åt dig! Vill ju inte att du ska ha det som en börda!Är egentligen inget att se, de flesta är i princip metallskrot från förra århundradet
Kommer inte på fråga, jag skulle aldrig belasta en forumkamrat med gammalt skräpOm det skulle hjälpa dig så är jag en fin människa och kan ta hand om skrotet åt dig! Vill ju inte att du ska ha det som en börda!
1.5 om jag minns rätt, det var en tid sedan man hade Sinn.Hej! Någon som vet vad det är för storlek på insex till armbandet? Köpte ett orginalband från Sinn men fick inte med någon insexnyckel för att justera längden tyvärr.
Yes. Förvånansvärt grymma!Aaa!
Fina band!
CNS? Känns dem bra?
Aaa!
Fina band!
CNS? Känns dem bra?
Yes. Förvånansvärt grymma!
Gult är... fint?
Absolut!Gult är... fint?
Du hinner till drinken!På väg till kolgruvan för lite akuta ärenden.
Nja...pass på den!Gult är... fint?
Men lite mystiska får dom väl ändå vara. Det är mer intressant än att se allt på en gång.....Nackdelen med automater är att dom skymmer för mycket av verket.
Jo lite kanske.. Ta 104.an tex en jätte rotor som döljer det mesta. Med lite tur kan man skymta juvelen till balansfjädern.Men lite mystiska får dom väl ändå vara. Det är mer intressant än att se allt på en gång.....
Bäst att inte titta för nära, hahaKanske lite slarv med färgen på visarnas kant.
Du tar grymt bra bilder!Sinn 104 blå den limiterade har dom verkligen lyckats med. Fantastiskt jämn färg på både tavla och visare.
Tack men det är nog mest turDu tar grymt bra bilder!
Den kan ju inte gå runt och visa upp juvelen hur som helstJo lite kanske.. Ta 104.an tex en jätte rotor som döljer det mesta. Med lite tur kan man skymta juvelen till balansfjädern.
Jamen exakt! Nån måtta får det vara!Den kan ju inte gå runt och visa upp juvelen hur som helst
Smaken är som baken. Jag tror 103:an får landa på denna for now. Ska dock ut i fjällen en vecka imorgon så då får nog G-SHOCK:en hänga på istället.Nja...pass på den!
Döper om dig till Macro-PerTack men det är nog mest tur
Tycker det är en riktigt cool färg.Smaken är som baken. Jag tror 103:an får landa på denna for now. Ska dock ut i fjällen en vecka imorgon så då får nog G-SHOCK:en hänga på istället.