• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Nej jag vet inte... jag har ändå känt att jag hållt humöret uppe och egentligen inte ens surat till. Kanske för att klockor är en så onödig hobby redan från början (medveten om privilegiet liksom) men ja...rent objektivt är det faktiskt rätt uselt när det gäller en ändå så pass dyr produkt från ett relativt litet entusiastmärke att inte hålla sig med god kommunikation.
Känns ju lite lurigt, känns som det är vissa specifika fall som tar tid, kan det vara personberonde kanske? De flesta frågor jag ställt har jag fått svar på på några timmar, men jag har ju läst samma inlägg som er, garantier verkar krångla för vissa och det är klart att vissa verkar inte få så mycket till svar ;-)
 
Men det är ju bara torsdag! Ja men det är ju fortfarande semester. 😊
PSX_20210729_185626.jpg
 
Känns ju lite lurigt, känns som det är vissa specifika fall som tar tid, kan det vara personberonde kanske? De flesta frågor jag ställt har jag fått svar på på några timmar, men jag har ju läst samma inlägg som er, garantier verkar krångla för vissa och det är klart att vissa verkar inte få så mycket till svar ;-)
Alltså de svarar inom samma dag om jag skriver. Problemet är att de inte kontaktar mig på eget bevåg vid t ex en uppenbar försening eller för att bekräfta att mina pengar kommit fram. Och de ger mig verkligen inte en uns mer information än jag bett om heller.
 
Alltså de svarar inom samma dag om jag skriver. Problemet är att de inte kontaktar mig på eget bevåg vid t ex en uppenbar försening eller för att bekräfta att mina pengar kommit fram. Och de ger mig verkligen inte en uns mer information än jag bett om heller.
Tråkigt, men min generella erfarenhet av ehandel mot mellaneuropa är nog likvärdig med det du upplever, tror vi är bortskämda i sverige. Men det ursäktar inte deras beteende. Vi hoppas det löser sig!
 
Hemma igen och obligatoriskt klockbyte och kärt återseende.

Tycker tycker såklart att det suger hårt att @JoelD inte får löpande besked om förseningar. Tycker även att sevicetiderna överlag verkar för långa (baserat på info i tråden). Samtidigt så tillåter Sinn modifieringar och JoelD kommer få en jäkligt fin klocka. Hur många märken gör det? Det jag kunnat läsa mig till är att det finns andra märken med långa servicetider och till höga kostnader. Jag tycker sinns servicekostnader är väldigt humana. Ibland tenderar vi till att dra saker lite långt.
7062F3C6-6633-4393-9BDA-3ED5BCBD2354.jpeg
 
Hemma igen och obligatoriskt klockbyte och kärt återseende.

Tycker tycker såklart att det suger hårt att @JoelD inte får löpande besked om förseningar. Tycker även att sevicetiderna överlag verkar för långa (baserat på info i tråden). Samtidigt så tillåter Sinn modifieringar och JoelD kommer få en jäkligt fin klocka. Hur många märken gör det? Det jag kunnat läsa mig till är att det finns andra märken med långa servicetider och till höga kostnader. Jag tycker sinns servicekostnader är väldigt humana. Ibland tenderar vi till att dra saker lite långt.
7062F3C6-6633-4393-9BDA-3ED5BCBD2354.jpeg
Så fort jag fått klockan så kommer ju allt snabbt vara glömt 😁
 
Tillbaka
Topp