Svarar mig själv. Det är inte 3 pandor utan 5 om man får räkna en sned panda, alltså med små tavlorna på 6-9-12 samt en som ser ut som en robot som har tavlan i läge 6 med avvikande färg. Rätt ska vara rätt även om det är otroligt OT3 pandor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svarar mig själv. Det är inte 3 pandor utan 5 om man får räkna en sned panda, alltså med små tavlorna på 6-9-12 samt en som ser ut som en robot som har tavlan i läge 6 med avvikande färg. Rätt ska vara rätt även om det är otroligt OT3 pandor
Talar såklart bara för mig själv men är faktiskt inte så känslig för lite andra klockmärken i tråden.Svarar mig själv. Det är inte 3 pandor utan 5 om man får räkna en sned panda, alltså med små tavlorna på 6-9-12 samt en som ser ut som en robot som har tavlan i läge 6 med avvikande färg. Rätt ska vara rätt även om det är otroligt OT
Du pressar migTalar såklart bara för mig själv men är faktiskt inte så känslig för lite andra klockmärken i tråden.
Var egentligen mer generellt menat än bara som citat på ditt inlägg.Du pressar mig
Kan ta en stund att hitta allaVar egentligen mer generellt menat än bara som citat på ditt inlägg.
Men upp med dem nu !
Ta din tid. Då har jag något att se fram mot imorgonKan ta en stund att hitta alla
HahaKan ta en stund att hitta alla
Det fanns ju en plan för detta pre-covid av @ironcastle, läste nått gammalt inlägg där även @yonsson var involverad, vore ju kul om nått kunde bli av, men det känns ju snarare som 2022 är en rimlig tid med tanke på hur sakta återhämtningen i världen går….Vi får ha en GTG i Frankfurt och snacka med Lothar
Tror mer på en lokal GTG ute på en åker med god distans och teater kikare för att studera varandras klockorDet fanns ju en plan för detta pre-covid av @ironcastle, läste nått gammalt inlägg där även @yonsson var involverad, vore ju kul om nått kunde bli av, men det känns ju snarare som 2022 är en rimlig tid med tanke på hur sakta återhämtningen i världen går….
Aaa!
Livet har så mycket val.....
den är så himla lockande. Det kommer ju definitivt bli en resa mot Sumpan i framtiden. Jag hoppas den sitter perfekt, min plånbok hoppas den är för storRegnigt så då får man leka lite med kameran och försöka ta så coola foton som möjligt på UX:en.
Mest för att @Ninna ska trycka på köpknappen
Svårt att fota exakt när sekundvisaren träffar 12 indexet.
Regnigt så då får man leka lite med kameran och försöka ta så coola foton som möjligt på UX:en.
Mest för att @Ninna ska trycka på köpknappen
Svårt att fota exakt när sekundvisaren träffar 12 indexet.
Jag kan verkligen rekommendera UX om man gillar storleken och kvarts. Jag var owg med min förra UX i 7år och tog inte av mig den För dusch, bastu, sova, meka... jag tog nästan aldrig av mig den. Några få bandbyten. Gjorde förresten en magnetröntgen en gång. Den mest prisvärda hittills om man tänker krona / handledstid.den är så himla lockande. Det kommer ju definitivt bli en resa mot Sumpan i framtiden. Jag hoppas den sitter perfekt, min plånbok hoppas den är för stor
Hur det än blir så har den verkligen något extra
Magnetröntgen med klockan på armen??Jag kan verkligen rekommendera UX om man gillar storleken och kvarts. Jag var owg med min förra UX i 7år och tog inte av mig den För dusch, bastu, sova, meka... jag tog nästan aldrig av mig den. Några få bandbyten. Gjorde förresten en magnetröntgen en gång. Den mest prisvärda hittills om man tänker krona / handledstid.
Nej det var den gången jag tog av mig den . Dåligt skrivet av mig.Magnetröntgen med klockan på armen??
Puh!Nej det var den gången jag tog av mig den . Dåligt skrivet av mig.
Får jag bli lite personlig?Fan vad ni lägger ut bra bilder.
Sinn växer så jäkla hårt på mig, har ägt 2st 556i tidigare som inte kändes helt 100 för mig. Men sedan 144an och era bilder vill jag bara ha fler
Haha.Får jag bli lite personlig?
Du är vegan eller hur?
Haha.
Jag önskar att jag kunde ge dig rätt på denna....
...... Dessvärre äter jag nog lite för mycket kött. Men det funkar för mig
Kan bara instämma får nog bli en Bastard när jag kommit hem igen!
Inte jag heller!
Blev så jäkla sugen på en burgare och de där är ju sjukt bra.
Alltså vem kom på OS Jag blir galen av att inte kunna sätta på radion utan att någon euforisk sportkommentator ylar ut sitt budskap.OT;
Alltså vem kom på kommersiell tv?
Blir ju galen på alla reklamavbrott i OS sändningarna..
P2?Alltså vem kom på OS Jag blir galen av att inte kunna sätta på radion utan att någon euforisk sportkommentator ylar ut sitt budskap.
Jo tack du, Å få hörselskador av all klassisk musik
Bastard har bra veganbugareKan bara instämma får nog bli en Bastard när jag kommit hem igen!
UXen är allt bra fin!
Den här mannen!Alltså vem kom på OS Jag blir galen av att inte kunna sätta på radion utan att någon euforisk sportkommentator ylar ut sitt budskap.