• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Svarar mig själv. Det är inte 3 pandor utan 5 om man får räkna en sned panda, alltså med små tavlorna på 6-9-12 samt en som ser ut som en robot som har tavlan i läge 6 med avvikande färg. Rätt ska vara rätt även om det är otroligt OT :)
Talar såklart bara för mig själv men är faktiskt inte så känslig för lite andra klockmärken i tråden.
 
Det fanns ju en plan för detta pre-covid av @ironcastle, läste nått gammalt inlägg där även @yonsson var involverad, vore ju kul om nått kunde bli av, men det känns ju snarare som 2022 är en rimlig tid med tanke på hur sakta återhämtningen i världen går….
Tror mer på en lokal GTG ute på en åker med god distans och teater kikare för att studera varandras klockor :)
 
Lite blåsigt (och regnigt) på västkusten idag:
20210730_101656.jpg
 
Regnigt så då får man leka lite med kameran och försöka ta så coola foton som möjligt på UX:en.
Mest för att @Ninna ska trycka på köpknappen 😆
Svårt att fota exakt när sekundvisaren träffar 12 indexet.
38A93233-D483-4E82-98D0-3582236C86B3.jpeg
D920752C-D627-404E-8A28-D4E160D6E7B2.jpeg
🤯 den är så himla lockande. Det kommer ju definitivt bli en resa mot Sumpan i framtiden. Jag hoppas den sitter perfekt, min plånbok hoppas den är för stor 🤣

Hur det än blir så har den verkligen något extra
 
Regnigt så då får man leka lite med kameran och försöka ta så coola foton som möjligt på UX:en.
Mest för att @Ninna ska trycka på köpknappen 😆
Svårt att fota exakt när sekundvisaren träffar 12 indexet.
38A93233-D483-4E82-98D0-3582236C86B3.jpeg
D920752C-D627-404E-8A28-D4E160D6E7B2.jpeg

🤯 den är så himla lockande. Det kommer ju definitivt bli en resa mot Sumpan i framtiden. Jag hoppas den sitter perfekt, min plånbok hoppas den är för stor 🤣

Hur det än blir så har den verkligen något extra
Jag kan verkligen rekommendera UX om man gillar storleken och kvarts. Jag var owg med min förra UX i 7år och tog inte av mig den För dusch, bastu, sova, meka... jag tog nästan aldrig av mig den. Några få bandbyten. Gjorde förresten en magnetröntgen en gång. Den mest prisvärda hittills om man tänker krona / handledstid.
 
Jag kan verkligen rekommendera UX om man gillar storleken och kvarts. Jag var owg med min förra UX i 7år och tog inte av mig den För dusch, bastu, sova, meka... jag tog nästan aldrig av mig den. Några få bandbyten. Gjorde förresten en magnetröntgen en gång. Den mest prisvärda hittills om man tänker krona / handledstid.
Magnetröntgen med klockan på armen??
 
Tillbaka
Topp