Glasbord på bild förvirrar mig...särskilt efter en kväll på stan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Glasbord på bild förvirrar mig...särskilt efter en kväll på stan
Verkligen inte. Trodde nog den skulle bli mer poppis, är ju en 104.a på steroider.105:an har verkligen inte fått genomslag i tråden
Det stämmer.Det fanns ju en plan för detta pre-covid av @ironcastle, läste nått gammalt inlägg där även @yonsson var involverad, vore ju kul om nått kunde bli av, men det känns ju snarare som 2022 är en rimlig tid med tanke på hur sakta återhämtningen i världen går….
Det ser vi fram emot, har man bara lite framförhållning så tror jag nog man får till nått bra!Det stämmer.
Har dock inte varit i kontakt med Sinn på ett tag nu, men är sugen på att höra med dem igen, när läget har blivit lite klarare.
Ja, hade dock gärna sett att bezeln fanns i ”metall” då hade jag slagit till!Verkligen inte. Trodde nog den skulle bli mer poppis, är ju en 104.a på steroider.
Jag var inte imponerad från början men blev lite mer vänligt inställd efter att ha sett den irl. Men trots det så var den fortfarande inget jag liksom var intresserad av.Verkligen inte. Trodde nog den skulle bli mer poppis, är ju en 104.a på steroider.
Nejdå inte alls oätlig. Skär den i cm stora kuber, fräs ordentligt med lite gul lök och tillsätt en skvätt grädde så kar du ett suveränt tillbehör till grillningenMissade att plocka in en zucchini (squash) tidigare. Nu är den nog oätlig och passerar knappast EU:s rakhetskontroll för att få heta zucchini längre. Men rätt maffig . Sinn nere till vänster i bild.
Det där är ett vapen!Missade att plocka in en zucchini (squash) tidigare. Nu är den nog oätlig och passerar knappast EU:s rakhetskontroll för att få heta zucchini längre. Men rätt maffig . Sinn nere till vänster i bild.
I växtzon 6 klarar vi oss oftast med packmoppe.Nejdå inte alls oätlig. Skär den i cm stora kuber, fräs ordentligt med lite gul lök och tillsätt en skvätt grädde så kar du ett suveränt tillbehör till grillningen
EDIT. Jag har ett par som är så brutala att jag är tvungen att skörda med traktorn
växer dom för länge I växtzon 2 så kan man holka ur dom, montera fönster och en hjulaxel sen har man en stor husvagnI växtzon 6 klarar vi oss oftast med packmoppe.
Bellman fyller dom med gas och använder som zeppelinare.växer dom för länge I växtzon 2 så kan man holka ur dom, montera fönster och en hjulaxel sen har man en stor husvagn
Det kanske kommer fleraFå se vem som först tycker det är mycket 856B nu .
Antar att det först inträffar vid nr 857?Få se vem som först tycker det är mycket 856B nu .
Tackar @vanman för du uppmärksammar min annons, dock så är det en Sinn 140Minsann, nu ligger även @neptuns 144:a ute igen och @robinwatch 105 är såld! kanske får vi nya Sinners i tråden?
Rastlös när man är tillbaka på jobbet, får se om det kommer något vettigt bytesförslag. Annars stannar den förmodligenMen @Jeser90, nu ligger ju 144:an ute igen ;-)