• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

IMG_20210730_174432.jpg

:hilarious: :hilarious: :hilarious: :hilarious: :hilarious:
Glasbord på bild förvirrar mig...särskilt efter en kväll på stan 🥴
24BD6075-AB25-4253-B3A9-03DD69111349.jpeg
 
Det fanns ju en plan för detta pre-covid av @ironcastle, läste nått gammalt inlägg där även @yonsson var involverad, vore ju kul om nått kunde bli av, men det känns ju snarare som 2022 är en rimlig tid med tanke på hur sakta återhämtningen i världen går….
Det stämmer.
Har dock inte varit i kontakt med Sinn på ett tag nu, men är sugen på att höra med dem igen, när läget har blivit lite klarare.
 
Missade att plocka in en zucchini (squash) tidigare. Nu är den nog oätlig och passerar knappast EU:s rakhetskontroll för att få heta zucchini längre. Men rätt maffig 😁. Sinn nere till vänster i bild.
1627760015194.png
Nejdå inte alls oätlig. Skär den i cm stora kuber, fräs ordentligt med lite gul lök och tillsätt en skvätt grädde så kar du ett suveränt tillbehör till grillningen

EDIT. Jag har ett par som är så brutala att jag är tvungen att skörda med traktorn
 
Tillbaka
Topp