Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ledsen Perhog men håller inte med. Kanske är din tvåa.En perfekt klocka. Snyggaste SINN har gjort i modern tid.
En perfekt klocka. Snyggaste SINN har gjort i modern tid.
NU äre krig.. Min är nr 1 den har dessutom matchande söm i läderbandet, din har inte ens läderbandLedsen Perhog men håller inte med. Kanske är din tvåa.
Driver du med mig ? Jag har ju @R.Capac s monsterband på läderNU äre krig.. Min är nr 1 den har dessutom matchande söm i läderbandet, din har inte ens läderband
Min första riktiga bekantskap med Sinn.
Tack. Ja den var mycket nättare och mindre ”toolig” än förväntat.Grattis! 556i är nog en av de bästa "allround" klockor som finns, särskilt med pris i beaktning. Funkar till allt från kostym till sommarbad
Din stackare, du vet inte vad du gett dig in på! Ett drygt år sedan klev jag in i Sinn världen, har inte ångrat mig ännu!! Men det kostar...Min första riktiga bekantskap med Sinn.
Kunde inte ha sagt det bättre själv Men det är en kul resa...Din stackare, du vet inte vad du gett dig in på! Ett drygt år sedan klev jag in i Sinn världen, har inte ångrat mig ännu!! Men det kostar...
Fast den klena trösten är att det finns betydligt tråkigare och dyrare märken att snöa in påDin stackare, du vet inte vad du gett dig in på! Ett drygt år sedan klev jag in i Sinn världen, har inte ångrat mig ännu!! Men det kostar...
Härligt att få se den färglade kusinen!"Regnet det bara öser ner..." Men det är väl behövligt, tänker jag.
Härligt att få se den färglade kusinen!
är det Pride så är det Pride
Jo, det är synd att man missade den, men det var Pre-Sinn och Pre-KS för migGillar att det är tidvattenbezel. Finns en passaround-tråd med denna.
Anmälning- och paketöppningstråd till Passaround Sinn 240 st gz
Vänner och Sinnister! I Sinntråden har vi diskuterat att ha en passaround på den nya Sinn 240 st gz. Jag fick tillfälle att klämma på denna på Mini Basel. Den satt som en smäck och var riktigt trevlig med sin tidvatten-bezel! Nu har vi fått klartecken att få köpa den enda klockan som finns...klocksnack.se
Så tråkigt att den blev stulen sedan, annars kanske den fortfarande cirkulerat runt KS, men den känns rätt ”ovanlig”, har hittat typ 2 personer på Instagram som postar lite bilder, annars är det tvärdött, men det verkar ändå säljas rätt bra i sydeuropa förstod jag på Sinn när jag mailade med dom….Jo, det är synd att man missade den, men det var Pre-Sinn och Pre-KS för mig
Måste ju vara hyfsat svår att sälja med tanke på serienumret?Så tråkigt att den blev stulen sedan, annars kanske den fortfarande cirkulerat runt KS, men den känns rätt ”ovanlig”, har hittat typ 2 personer på Instagram som postar lite bilder, annars är det tvärdött, men det verkar ändå säljas rätt bra i sydeuropa förstod jag på Sinn när jag mailade med dom….
Beror väl på var den säljs, tänker att stulna klockor går utomlands till ”länder” och miljöer där man inte bryr sig….Måste ju vara hyfsat svår att sälja med tanke på serienumret?
Klart jag driver med dig. All klockor har sin charm, även en 104
Och inte minst, den har minutindex .Den där är fin och har faktiskt en rätt användbar komplikation! Har också sneglat på den men mest för skojs skull. En passaround hade ju varit skitkul att vara med på
Haha trodde det var söndag!Lördagkväll med 103 classic
Det där är en riktigt lyckad modell. Men 45 k är mycket för en klocka som inte är gammal utan just bara lyckad (och limiterad). Hoppas den kommer i produktion igenVad är en SINN 155 värd? HUr mycket ska man betala?
Sinn x The Rake & Revolution 155 Bundeswehr “Dark Star" säljes av en Trusted Seller på Chrono24 för 44 806 kr