• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Vad är en SINN 155 värd? HUr mycket ska man betala?

Sinn x The Rake & Revolution 155 Bundeswehr “Dark Star" säljes av en Trusted Seller på Chrono24 för 44 806 kr

1628365525561.png
Tänker att den allvetande @Clark Kent smyger in och svarar nått smart här :cool:
 
Finns en i danmark för under 40.. sen borde man väl kunna få ner priserna på chrono24 minst 10 %

Sinn x The Rake and Revolution 155 Bundeswehr "Dark Star" säljes av en Trusted Seller på Chrono24 för 39 730 kr
På Chrono24 brukar det var standard att pruta minst 10-20% så bara pruta på, tills någon blir rimlig 😊 chrono brukar ju ses mest som ett skyltfönster, ta reda på säljaren. Privat = pruta på chrono till du får ont i magen 😊 butik = skipa chrono och leta reda på deras numer/Mail och bjud 15-20% under och du kommer nog få köpa 😊
 
Finns en i danmark för under 40.. sen borde man väl kunna få ner priserna på chrono24 minst 10 %

Sinn x The Rake and Revolution 155 Bundeswehr "Dark Star" säljes av en Trusted Seller på Chrono24 för 39 730 kr
Nu har jag varit inne o kikat på Sinns hemsida o jämfört. Tycker din 158 är minst lika snygg som 155! Det är något med fejkad patina som stör lite även om jag inte är direkt emot det. 155:ans graderade innerring är dock riktigt fin.
 
På Chrono24 brukar det var standard att pruta minst 10-20% så bara pruta på, tills någon blir rimlig 😊 chrono brukar ju ses mest som ett skyltfönster, ta reda på säljaren. Privat = pruta på chrono till du får ont i magen 😊 butik = skipa chrono och leta reda på deras numer/Mail och bjud 15-20% under och du kommer nog få köpa 😊
Det är stor skillnad på att köpa från någon här på KS eller på C24. På C24 kan man pruta brallorna av säljaren. På KS är det en betydligt vettigare prissättning och man betalar begärt pris om man vill ha varan. Åtminstone är det minn erfarenhet. Men vad vet en gammal gubbe som jag :rolleyes:
 
Nu har jag varit inne o kikat på Sinns hemsida o jämfört. Tycker din 158 är minst lika snygg som 155! Det är något med fejkad patina som stör lite även om jag inte är direkt emot det. 155:ans graderade innerring är dock riktigt fin.
Du har en poäng där.. Kanske ska leta efter en ORGINAL Sinn bundeswehr istället... Knepigt när man drabbats av noja på en viss modell :rolleyes:
 
Tillbaka
Topp