StämmerDå är det frimis som gäller antar jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
StämmerDå är det frimis som gäller antar jag
Krya på er!Tillbaka i tråden efter en chockartad vecka med inskolning på dagis (jo, heter fortfarande dagis i Finska Kongo!) med efterföljande sjukdomar blir det VAB-premiär redan första ordinarie dagen. Krasslig själv dessutom vilket dock inte bekymrar minstingen det minsta...
Det är inte så svårt.. Den lilla röda siffran talar om vilket datum det är.. Fråga gärna om något mer är oklartFörmiddagens promenad avklarad!
svårt detta med datum...
Man måste ju kunna se den lille f-n oxå!!Det är inte så svårt.. Den lilla röda siffran talar om vilket datum det är.. Fråga gärna om något mer är oklart
Vilket datum? Jaaa där ja.Förmiddagens promenad avklarad!
svårt detta med datum...
Jag brukar använda lupp, mikroskop eller väldigt starka läsglasögonMan måste ju kunna se den lille f-n oxå!!
Vem kom på att mörkrött var en bra färg ??Jag brukar använda lupp, mikroskop eller väldigt starka läsglasögon
Inte Helmut iaf .Vem kom på att mörkrött var en bra färg ??
Dokumenterad paketöppning tack!Fått nåt slags paket. Avsändare är nåt som heter Sinn... väldigt oklart. Säkert en scam. Bara att slänga direkt va?
Hur f.n kan gym gå före öppnade av paket från SINN?? När besökte du din psykiatriker senast?Ska bara gå till gymmet först
Förutsätter att du skojar. Den där har du längtat efter!Ska bara gå till gymmet först
Helt seriös . Var precis på väg till gymmet när den kom. Man kan säga att jag tar träning på större allvar än klockor kanske, hahaFörutsätter att du skojar. Den där har du längtat efter!
Fått nåt slags paket. Avsändare är nåt som heter Sinn... väldigt oklart. Säkert en scam. Bara att slänga direkt va?
Perfekt storlek! Sitter mycket bra .Detta är min första mekaniska kronograf. Jag har haft en Geckota kvarts för många år sen, men det är det enda.
Måste ställa tid och datum också ja
Snygg. Kronograf är det finaste som finnsDetta är min första mekaniska kronograf. Jag har haft en Geckota kvarts för många år sen, men det är det enda.
Måste ställa tid och datum också ja
Ingen aning, men kommer det inte se konstigt ut med PCL på en 556?På tal om H-länkar, passar den från 104 på 556 om man tar ändlänkarna från 556an?
Det för man veta först när man provatIngen aning, men kommer det inte se konstigt ut med PCL på en 556?