• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Tillbaka i tråden efter en chockartad vecka med inskolning på dagis (jo, heter fortfarande dagis i Finska Kongo!) med efterföljande sjukdomar blir det VAB-premiär redan första ordinarie dagen. Krasslig själv dessutom vilket dock inte bekymrar minstingen det minsta...
IMG_20210809_091248.jpg
 
Okej, till mitt försvar så var det bara ett kort uppstartspass efter semester!

Ironiskt nog var ingen av mina Sinnare ställda eller gick vid tillfället 😅. Har burit en plastig kvartsare senaste dagarna.
20210809_142134.jpg


20210809_142411.jpg


Lysmassan är vit! På något sjukt vis ser det ...fel ut. Alltså det är rätt, men eftersom jag är så van vid att se den med den ljusgröna färgen ser detta nästan fake ut!
Och ja, förlåt, jag valde engelskt daghjul. Jag har alltid tyckt att det ser lite skumt ut när det står "DIE" 😁.

Måste bara fixa länken osv nu då!
20210809_142500.jpg
 
Nu förstår jag vad det menas med rotor wobble och ljud på dessa, haha. Men det hörs och märks ju verkligen bara om jag anstränger mig för att sätta igång det, hehe.

Edit: eller jo, men känner det faktiskt då och då 🤔
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp