Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har också en vecka kvar.Regnet tycks ha dragit vidare norrut En veckas semester kvar...
Rom som mellanmål??? Inte säker på att jag vill veta vad du använder till frukost eller lunchHar också en veckan kvar.
Dags för mellis!
Rom som mellanmål??? Inte säker på att jag vill veta vad du använder till frukost eller lunch
Stämmer, en kvar i lager.Hmmm, skrev inte @ERIKSON URHANDEL att dom hade en i lager nyss?
Frukost;Rom som mellanmål??? Inte säker på att jag vill veta vad du använder till frukost eller lunch
HälsokostFrukost;
Lunch;
Bra jäkla läcker den där klockan!Regnet tycks ha dragit vidare norrut En veckas semester kvar...
Hmmm hade jag vetat det hade jag bjudit på ett glas i Linköping.Besökt Norrköping o Linköping i två dagar. Elscooter är perfekt för sightseeing på egen hand.
Ett föredömeFrukost;
Lunch;
Du skojar eller hur??Snart dags kanske
Neeeeeeejjjjjj, har du inga släktingar du kan anmäla till medicinska försök??? Det ger visst ok betalt!!!Snart dags kanske
Kvällen i Linköping nu. Men familjegrej. Vi blev rastlösa o bolade in två nätter på orter vi aldrig varit i. Skitkul!Hmmm hade jag vetat det hade jag bjudit på ett glas i Linköping.
SåklartDu skojar eller hur??
Bra jäkla läcker den där klockan!
Känns lite som en föregångare till 158:an.
Sälj en njure iställetSnart dags kanske
Låg jämte hotelletNeeeeeeejjjjjj, har du inga släktingar du kan anmäla till medicinska försök??? Det ger visst ok betalt!!!
Snart dags kanske
Nädå, ingen riskDen ska inte in där hoppas jag!?
Pust! Inte nyttigt för hjärtat sådant där...Nädå, ingen risk
Välkommen!Hallå folket! Här gör jag nu mitt första inlägg på KS. Efter att ha varit läsare sedan ett tag tillbaka kunde jag inte längre hålla mig. Anledningen till varför mitt första inlägg och introduktionen till KS sker i just denna tråd är för att mitt senaste inköp är just en Sinn. Närmre bestämt Sinn 556i. Ganska välkänd modell i denna tråd som det verkar. Well well, mer intressant än så blir det inte. För övrigt är jag helnöjd med mitt inköp, som student kommer jag bära denna klockan dygnet runt. Allt gott och trevlig söndag på er!
Grattis till ett bra köp! Välkommen till tråden!Hallå folket! Här gör jag nu mitt första inlägg på KS. Efter att ha varit läsare sedan ett tag tillbaka kunde jag inte längre hålla mig. Anledningen till varför mitt första inlägg och introduktionen till KS sker i just denna tråd är för att mitt senaste inköp är just en Sinn. Närmre bestämt Sinn 556i. Ganska välkänd modell i denna tråd som det verkar. Well well, mer intressant än så blir det inte. För övrigt är jag helnöjd med mitt inköp, som student kommer jag bära denna klockan dygnet runt. Allt gott och trevlig söndag på er!
Hallå folket! Här gör jag nu mitt första inlägg på KS. Efter att ha varit läsare sedan ett tag tillbaka kunde jag inte längre hålla mig. Anledningen till varför mitt första inlägg och introduktionen till KS sker i just denna tråd är för att mitt senaste inköp är just en Sinn. Närmre bestämt Sinn 556i. Ganska välkänd modell i denna tråd som det verkar. Well well, mer intressant än så blir det inte. För övrigt är jag helnöjd med mitt inköp, som student kommer jag bära denna klockan dygnet runt. Allt gott och trevlig söndag på er!
Välkommen! Gott beslut! Du kommer att trivas med klocka och galningar i tråden! Have fun!!Hallå folket! Här gör jag nu mitt första inlägg på KS. Efter att ha varit läsare sedan ett tag tillbaka kunde jag inte längre hålla mig. Anledningen till varför mitt första inlägg och introduktionen till KS sker i just denna tråd är för att mitt senaste inköp är just en Sinn. Närmre bestämt Sinn 556i. Ganska välkänd modell i denna tråd som det verkar. Well well, mer intressant än så blir det inte. För övrigt är jag helnöjd med mitt inköp, som student kommer jag bära denna klockan dygnet runt. Allt gott och trevlig söndag på er!
Kul.. ett bra köp men du måste skaffa fler SINNarHallå folket! Här gör jag nu mitt första inlägg på KS. Efter att ha varit läsare sedan ett tag tillbaka kunde jag inte längre hålla mig. Anledningen till varför mitt första inlägg och introduktionen till KS sker i just denna tråd är för att mitt senaste inköp är just en Sinn. Närmre bestämt Sinn 556i. Ganska välkänd modell i denna tråd som det verkar. Well well, mer intressant än så blir det inte. För övrigt är jag helnöjd med mitt inköp, som student kommer jag bära denna klockan dygnet runt. Allt gott och trevlig söndag på er!
Är ni också med i klubben?Framförallt vackrare
Då är det frimis som gäller antar jagLåg jämte hotellet