Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
NäHar du också diapal @Dr. D ?
Det är såna där kvällar de, och du, kommer minnas när de blivit vuxna.Var sin liten gädda. Kom igång lite sent så det mörknade snabbt.
Men jäkligt mysigt att fiska med kidsen. Blir mycket skärmtid annars men när vi fiskar får man ta del av mycket funderingar, händelser och annat som de går och grunnar på.
Nu snackar vi!!
Avslutad - Sinn 556 *prisbump*
Sinn 556 med blå tavla och F-länk Uttagen i juni och fullset Ej ifyllt cert men garanti går genom CareofCarl där den är köpt och kvitto medföljer Finns några mindre hairlines på låset men i övrigt som ny Skickas på köparens kostnad Frågor i PMklocksnack.se
Asch, jag väljer att tolka det tvärtom!Bra deal då han vill ha 12000 för rollen.
Det vill säga 2000 för en Sinn
Jag medAsch, jag väljer att tolka det tvärtom!
Självklart hur kunde jag tänka så.... Måste fått solsting eller någotAsch, jag väljer att tolka det tvärtom!
Test med MN orginal från
blir lite tjockare och en lite glipa då det är 21mm.
Köpte ju mitt första Erikas för en månad sen.Känner du att du skulle kunna ranka dina MN från olika tillverkare? Typ pris/prestanda Jag har bara ett och det är ett Erika's men tänker att fler kan bli aktuella.
Ja jösses vad mjukt det var!
Är det sinn originalstronk eller något eftermarknad?Ja jösses vad mjukt det var!
Det är handsytt av en mindre tillverkare. Han hade lagt ner verksamheten eller åtminstone pausat den sist jag kollade. Minns inte namnet just nu.....Är det sinn originalstronk eller något eftermarknad?
Tack, spontant lite väl exklusivt för min tilltänkta mikroflygare.Det är handsytt av en mindre tillverkare. Han hade lagt ner verksamheten eller åtminstone pausat den sist jag kollade. Minns inte namnet just nu.....
Jag köpte den här på KS och minns inte vad jag gav?Tack, spontant lite väl exklusivt för min tilltänkta mikroflygare.
Snyggt likväl!
Mindre. Ett klipp var nog vad det varJag köpte den här på KS och minns inte vad jag gav?
Några hundra?
Kul att det kommer till användningMindre. Ett klipp var nog vad det var
Ska du göra klipulver?Livet är rättvist!
Nä var bara så vackra färger, älskar hösten!Ska du göra klipulver?
Använd Loctite med måttaJag använder loctite. Så länge man slutar skruva omedelbart det tar stopp och är fjäderlätt på greppet så är det inga problem (undermedvetet vill man ju alltid ”dra åt” lite).
Tack och lov inte dyrt att beställa nya från Erikssons.