Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med till 100%.Ezm12 är jäkligt tuff ändå Lånad bild från Instagram.
Köttigt!Lite extra flygar-fredag idag med integrerat läderband.
Svintuff! Tooligare klocka än det får man leta efter.Ezm12 är jäkligt tuff ändå Lånad bild från Instagram.
Just mäta tidvatten tror jag är en funktion som kommer bli viktig i en snar framtid...Jag kan gå igång orimligt mycket på sådana funktioner som att underlätta att möta hjärtfrekvens eller bara en sån sak som tidvatten. Eller även som i fallet med UX olja för att minsla reflektioner och ge ökad synbarhet. Eller klockor som tål extrem kyla osv.
Som Sinn-entusiast tar man nästan det för givet att det finns. Men när man ser på andra tillverkare eller talar med oinvigda så är det faktiskt hur häftigt som helst!
Just samma resonemang tycker jag ”förstör” lite när man tittar på andra klockor.Jag kan gå igång orimligt mycket på sådana funktioner som att underlätta att möta hjärtfrekvens eller bara en sån sak som tidvatten. Eller även som i fallet med UX olja för att minsla reflektioner och ge ökad synbarhet. Eller klockor som tål extrem kyla osv.
Som Sinn-entusiast tar man nästan det för givet att det finns. Men när man ser på andra tillverkare eller talar med oinvigda så är det faktiskt hur häftigt som helst!
Fcuk Fredagstråden. Blir Sinn som fredagsklocka här istället.
Filar på det sista på jobbet nu.
Det är ni tuffingar som har obskyra vintage-specialare. Vi andra har bara standard-modellernaJag har sagt det förr, men vi har en riktigt WISig Sinn-tråd i jämförelse med andra klockforum, till och med de tyska.
Det är ni tuffingar som har obskyra vintage-specialare. Vi andra har bara standard-modellerna
Snygg klocka och bra bok!Lite soffslöande innan middagsbestyren.
Skönt att vara tillbaka på canvas efter några semesterveckor på nato!
Den här är så sanslöst snygg. Vad heter modellen?Fredag!!!
Den här är så sanslöst snygg. Vad heter modellen?
Varför inte? Alligatorer och krokodiler lever i vatten. Det blir toppenfina klockbandDykare på läder
Mja..
Å jag har en tidig som är Diapal utan markering!Det är en 756. Av någon outgrundlig anledning tillverkas enbart Diapal varianten numera och frågan är om ens den kommer att leva vidare
Har du också diapal @Dr. D ?Å jag har en tidig som är Diapal utan markering!
Ja jag gillar båda.Snygg klocka och bra bok!
Blev det nån fångst?Kvällsfiske med grabben
Var sin liten gädda. Kom igång lite sent så det mörknade snabbt.Blev det nån fångst?