Välkommen! Mycket fin! Ser bättre ut på din irl-bild än studiobilderna.Funderade på en U50 men blev en 105 utc! Mycket nöjd iaf kul att äntligen ha en Sinn så kolla här utan att skämmas ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen! Mycket fin! Ser bättre ut på din irl-bild än studiobilderna.Funderade på en U50 men blev en 105 utc! Mycket nöjd iaf kul att äntligen ha en Sinn så kolla här utan att skämmas ;-)
Japp, det var jag!Grattis! Var det du som köpte den som låg på köp&sälj?
Mmm jag trodde jag la till en men undrar var den tog vägen…
Vill man ha en något billigare Classic så dök denna upp till försäljning
https://www.chrono24.se/sinn/103--id20687032.htm
Det var länge sedan en 103 Classic var till salu på C24. Kommer garanterat dyka upp fler 103 classic12 innan året ärt slut.Ja, ett helt ok pris. Kan man hyvla bort någon tusenlapp med hänvisning till avsaknad av länk är man hemma. Tror senaste på KS med länk gick runt 25-27.
Men det ska bli intressant att se hur många som köpte Klassik 12 I ren spekulation. Lär bli mer tydligt när leveranserna börjar rulla ut.
Det var länge sedan en 103 Classic var till salu på C24. Kommer garanterat dyka upp fler 103 classic12 innan året ärt slut.
Håller med men tror tyvärr att huvudparten som kommer ut nu är rena spekulationer...Jag har inget emot att Sinn betingar höga andrahandsvärden, det ser jag som i grunden något positivt. Man får även räkna med en några av de 600 som har handlat kommer att ångra sig när klockan kommer och sälja per omgående.
Hmmm jag har ju en extra länk till 103 liggande... kanske skulle....Vill man ha en något billigare Classic så dök denna upp till försäljning
https://www.chrono24.se/sinn/103--id20687032.htm
Till de där skorna kan du inte ha Sinn, du behöver en Hublot eller Bvlgari!Håller med men tror tyvärr att huvudparten som kommer ut nu är rena spekulationer...
Hälsningar från Genf!
Absolut. Den där klockan är superfin. Lägg ett bud vetja och bli med i Classic klubbenHmmm jag har ju en extra länk till 103 liggande... kanske skulle....
Kör bara!Hmmm jag har ju en extra länk till 103 liggande... kanske skulle....
När får vi se bilder?Hmmm jag har ju en extra länk till 103 liggande... kanske skulle....
Hmmm jag har ju en extra länk till 103 liggande... kanske skulle....
Håller med.Ska testa igenom lite band idag.
Brunt läder går iaf bort.
Inget strap kommer dock bli lika snyggt som ditt rödvitaHåller med.
Nedersta funkar!
Efter 4 vändor med polywatch och diverse minttandkrämer tänds hoppet igen. Autosol och Dremel blir nästa recept. Tack för inspirationsvideon.Visst, om man nu inte tycker att Plax Cool Mint duger kan man väl ta en dremel antar jag
Du är ju SINN nördKastar in ett litet familjefoto också
Du är ju SINN nörd
VansSINNigt snygg samling
He-re-gud!Kastar in ett litet familjefoto också