Haha. Ja jag misstänkte att den skulle göra det.tror den passerade över de flesta huvudena
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha. Ja jag misstänkte att den skulle göra det.tror den passerade över de flesta huvudena
Man blir ju inte superförvånad. Tycker den är svingrym!Kunde inte låta bli att kolla. Men nu är den slut..
Era styrkekramar är det enda som håller mig flytande! Ja, det och den öppna baren då möjligtvis...Så jobbigt för dig!
Vi tänker på dig - styrkekram
Indeed. Texten är rimligare till SpejsMans klocka än i A36 version. Jävla wack text.tror den passerade över de flesta huvudena
Ska för första gången till erikson urhandel imorgon för att testa ett gäng Sinn. Ska bli kul att se alla modeller man tidigare bara sett på bild/video. Förhoppningsvis kommer jag därifrån med en ny dinka som känns 100.
Jag älskar paratrooper straps. Så bekvämt.Liten personlig iakttagelse...
Jag har nog alltid föredragit länk före allt annat, i alla fall på mina Sinn. Men här finns kanske något positivt av pandemin och det är att hemarbete med en Mac, som är i metall, väldigt ofta i knät (fungerar så bra med länk) så har jag tvingats att gå över till andra alternativ med mindre kontakt mellan metaller
MN är sjukt bekvämt om än lite kinkigt att få på sig och så finns det så många varianter av canvas, läder, sailcloth etc. som är fantastiska Alltid något att ta med sig som lärdom i pandemin för oss som inte redan hade koll på det. Och Sinn är ju generellt strap monsters dessutom. Ska sluta vara off topic ish nu
Hoppsan. Skulle bara iväg på lite jobb i Sumpan…
Har testat SINNs länk på flera klockor, även länk på andra märken men aldrig hittat något som fungerat. Armen sväller ju ibland så antingen är länken för lös eller för slapp. (undantaget ett känt märke som ha en smidig mikro justering) När det Gäller SINN och även några andra märken är läder med viklås oslagbart. Det sorgliga med SINNs viklås är att dom är lite väl klumpiga men trots det smidiga. Alligator band är aldrig felLiten personlig iakttagelse...
Jag har nog alltid föredragit länk före allt annat, i alla fall på mina Sinn. Men här finns kanske något positivt av pandemin och det är att hemarbete med en Mac, som är i metall, väldigt ofta i knät (fungerar inte så bra med länk) så har jag tvingats att gå över till andra alternativ med mindre kontakt mellan metaller
MN är sjukt bekvämt om än lite kinkigt att få på sig och så finns det så många varianter av canvas, läder, sailcloth etc. som är fantastiska Alltid något att ta med sig som lärdom i pandemin för oss som inte redan hade koll på det. Och Sinn är ju generellt strap monsters dessutom. Ska sluta vara off topic ish nu
Jag har flera och har haft ännu flera klockor där låset har inbyggd microjustering, går även att köpa sådana lås lösa men när man inte kan byta låset så blir det ju knepigtHar testat SINNs länk på flera klockor, även länk på andra märken men aldrig hittat något som fungerat. Armen sväller ju ibland så antingen är länken för lös eller för slapp. (undantaget ett känt märke som ha en smidig mikro justering) När det Gäller SINN och även några andra märken är läder med viklås oslagbart. Det sorgliga med SINNs viklås är att dom är lite väl klumpiga men trots det smidiga. Alligator band är aldrig fel
Och blott ett stenkast i vardera riktning finns såväl O’Learys som McD. #justsaying #teamhalmstadEn bärs på Harrys i Halmstad. ...
Tack! Är det normalt att man utvecklar tvångstanken att väs-viska ”AJNSATZAIJJTMÄSSERR” varje gång man kollar klockan? Frågar åt en kompis…säger vi.Hjärtligt grattis! Jag var annars litet sugen på att köpa den för att säkra reservdelar - hoppas Du blir lika nöjd
Jag vill visa ALLA den textenTack! Är det normalt att man utvecklar tvångstanken att väs-viska ”AJNSATZAIJJTMÄSSERR” varje gång man kollar klockan? Frågar åt en kompis…säger vi.
Det är ändå den coolaste omskrivningen för "klocka"Tack! Är det normalt att man utvecklar tvångstanken att väs-viska ”AJNSATZAIJJTMÄSSERR” varje gång man kollar klockan? Frågar åt en kompis…säger vi.
Eller ”skitviktig cool klocka”Det är ändå den coolaste omskrivningen för "klocka"
I en hytt på Östersjön nånstans.
Eller ”skitviktig cool klocka”
Har testat SINNs länk på flera klockor, även länk på andra märken men aldrig hittat något som fungerat. Armen sväller ju ibland så antingen är länken för lös eller för slapp. (undantaget ett känt märke som ha en smidig mikro justering) När det Gäller SINN och även några andra märken är läder med viklås oslagbart. Det sorgliga med SINNs viklås är att dom är lite väl klumpiga men trots det smidiga. Alligator band är aldrig fel
Du behöver inte skämmas för att kolla här. Det har vi alla gjort. Så välkommenFunderade på en U50 men blev en 105 utc! Mycket nöjd iaf kul att äntligen ha en Sinn så kolla här utan att skämmas ;-)
Mmm jag trodde jag la till en men undrar var den tog vägen…Du behöver inte skämmas för att kolla här. Det har vi alla gjort. Så välkommen
men vi vill se bilder!
Försök igenMmm jag trodde jag la till en men undrar var den tog vägen…
Funderade på en U50 men blev en 105 utc! Mycket nöjd iaf kul att äntligen ha en Sinn så kolla här utan att skämmas ;-)
Grattis! Var det du som köpte den som låg på köp&sälj?Funderade på en U50 men blev en 105 utc! Mycket nöjd iaf kul att äntligen ha en Sinn så kolla här utan att skämmas ;-)