• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Jaha, då har man blockat @Yoko så att hans inlägg inte syns.










OBS! Skämt, är bara fortsatt microbitter i och med att det förhoppningsvis kommer komma härliga bilder på Klassik 12 idag 😁
I ärlighetens namn ska det ska faktiskt bli riktigt roligt att se live-bilder så jag är 99,9% mest glad för @Yoko ´s skull 💚

Adderade förresten F-länken till min order så nu länken kommer vara monterad på klockan när jag väl får den lagom till jul ☃️🎅

Fick förklarat nu också att det tyvärr inte är så att klockorna tillverkas i nummerordning av någon outgrundlig anledning, så min klocka kan med lite otur bli den 600:e som rullar ut från produktionsbandet, (tror ändå det är Pascal som ligger bakom). Sa då att jag kan hoppa över numret i och med att det egentligen inte spelar någon roll alls och bara är marginellt roligt att det är nummer 144 i och med att min 103 St C är nummer 44, så inte ens samma nummer.

Men se det gick inte för nu var alla slutsålda. Dumstrut på helt enkelt 💂‍♀️
 
Senast ändrad:
Jaha, då har man blockat @Yoko så att hans inlägg inte syns.










OBS! Skämt, är bara fortsatt bitter i och med att det förhoppningsvis kommer komma härliga bilder på Klassik 12 idag 😁
I ärlighetens namn ska det ska faktiskt bli riktigt roligt att se live-bilder så jag är 99,9% mest glad för @Yoko ´s skull 💚

Adderade förresten F-länken till min order så nu länken kommer vara monterad på klockan när jag väl får den lagom till jul ☃️🎅

Fick förklarat nu också att det tyvärr inte är så att klockorna tillverkas i nummerordning av någon outgrundlig anledning, så min klocka kan med lite otur bli den 600:e som rullar ut från produktionsbandet, (tror ändå det är Pascal som ligger bakom). Sa då att jag kan hoppa över numret i och med att det egentligen inte spelar någon roll alls och bara är marginellt roligt att det är nummer 144 i och med att min 103 St C är nummer 44, så inte ens samma nummer.

Men se det gick inte för nu var alla slutsålda. Dumstrut på helt enkelt 💂‍♀️
Att ha limiterade och numrerade klockor och sedan inte tillverka, eller i var fall leverera, i nummerordning är helt ologiskt. Särskilt om man beställer från Sinn centralt
 
Det närmar sig😁

IMG_20210906_160931.jpg
 
@Yoko Levererades den till dörren förresten eller fick du gå till närmsta utlämningsställe själv? Och om jag inte redan har sagt det, ett superstort grattis 🥳🥳🥳

Den levererades till utlämningsställe (med tillägget att kunden inte gick att nå). Standard m.a.o ;)
Stort tack för gratulationerna!:heart: Hoppas att din också dyker upp snart🥰

Nu måste jag ställa klockan och jobba ifatt lite 🤨
 
Tillbaka
Topp