• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Träffade för övrigt min käre mor idag och jag visade henne min 356:a. Hon sa att den såg dyr och exklusiv ut. Mycket mer så än mina andra klockor men hon tyckte mitt gråa nato inte passade för det såg billigt och taffligt ut vilket ju då alltså inte matchade klockan 😁. Hon tyckte jag skulle ha ett mörkbrunt, lyxigt läderband istället!
 
Upplever den initialt som mörkgrön men behöver nog se den mer i dagsljus för att göra en bättre bedömning 🤔 (Om det nu på något sätt besvarar din fråga)
Det ser nog lite mörkare ut än de första bilderna - no offense!
Supersnygg! 👌🏽
3D66296F-185F-4EDA-8E77-41F01AB373D7.jpeg
 
Träffade för övrigt min käre mor idag och jag visade henne min 356:a. Hon sa att den såg dyr och exklusiv ut. Mycket mer så än mina andra klockor men hon tyckte mitt gråa nato inte passade för det såg billigt och taffligt ut vilket ju då alltså inte matchade klockan 😁. Hon tyckte jag skulle ha ett mörkbrunt, lyxigt läderband istället!
Din mor?! Det är ju min fru du pratat med!
Vi måste nog ta ett snack hon och jag om utomäktenskapliga barn...
 
Träffade för övrigt min käre mor idag och jag visade henne min 356:a. Hon sa att den såg dyr och exklusiv ut. Mycket mer så än mina andra klockor men hon tyckte mitt gråa nato inte passade för det såg billigt och taffligt ut vilket ju då alltså inte matchade klockan 😁. Hon tyckte jag skulle ha ett mörkbrunt, lyxigt läderband istället!
Jag gillar din mamma!😀😀
 
Dettta bund kommer från ABP och egentligen avsedd för en Hanhart men tror den skulle bli alldeles utmärkt på nya SINN 103 klassik12 eller i det svarta utförandet på SINN 158. Priset är kanske i högsta laget ca 4200:-

Edit.. Borde kanske ligga under rubriken klockporr
1630954739000.png

1630954786072.png
 
Tillbaka
Topp