Kvällens dummaste fråga;
-Hur grön är remmen?
Upplever den initialt som mörkgrön men behöver nog se den mer i dagsljus för att göra en bättre bedömning (Om det nu på något sätt besvarar din fråga)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kvällens dummaste fråga;
-Hur grön är remmen?
Det ser nog lite mörkare ut än de första bilderna - no offense!Upplever den initialt som mörkgrön men behöver nog se den mer i dagsljus för att göra en bättre bedömning (Om det nu på något sätt besvarar din fråga)
Din mor?! Det är ju min fru du pratat med!Träffade för övrigt min käre mor idag och jag visade henne min 356:a. Hon sa att den såg dyr och exklusiv ut. Mycket mer så än mina andra klockor men hon tyckte mitt gråa nato inte passade för det såg billigt och taffligt ut vilket ju då alltså inte matchade klockan . Hon tyckte jag skulle ha ett mörkbrunt, lyxigt läderband istället!
Jag gillar din mamma!Träffade för övrigt min käre mor idag och jag visade henne min 356:a. Hon sa att den såg dyr och exklusiv ut. Mycket mer så än mina andra klockor men hon tyckte mitt gråa nato inte passade för det såg billigt och taffligt ut vilket ju då alltså inte matchade klockan . Hon tyckte jag skulle ha ett mörkbrunt, lyxigt läderband istället!
Det blir till att köpa nåt lyxigt, brunt läderband då helt enkeltJag gillar din mamma!
AlligatorDet blir till att köpa nåt lyxigt, brunt läderband då helt enkelt
- Pappa?Jag gillar din mamma!
Det blir till att köpa nåt lyxigt, brunt läderband då helt enkelt
Inte så förtjust i sådana faktiskt
Inte så förtjust i sådana faktiskt
Haha, jag säger nej till bund! Svär ännu en gång i Sinn-tråden idag
Så galet fin! Stort grattis och hör av dig om du någonsin behöver sälja den.
Det är ok, vi har alla olika smak och det är kul att retasHaha, jag säger nej till bund! Svär ännu en gång i Sinn-tråden idag
Olala!Dettta bund kommer från ABP och egentligen avsedd för en Hanhart men tror den skulle bli alldeles utmärkt på nya SINN 103 klassik12 eller i det svarta utförandet på SINN 158. Priset är kanske i högsta laget ca 4200:-
Nä nu åkte länken på igen istället!
Nu ligger det en 104:a på Köp och Sälj, kanske kan vara nått?Kör @ERIKSON URHANDEL med pre-owned?
Misstänker att @MaBr ska fortsätta krångla och inte låta mig få köpa hans 104 som jag har till låns för mindre än en miljon
Stackarn vill ju bli owgNu ligger det en 104:a på Köp och Sälj, kanske kan vara nått?
Nu ligger det en 104:a på Köp och Sälj, kanske kan vara nått?
Ingen som råkat bada sin klocka sådär?God morgon!