Den skyddsplasten blir en utmaning för @perhogSkyddsplast på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den skyddsplasten blir en utmaning för @perhogSkyddsplast på
Stort grattis!Ähh! En till då
Sorry att jag spammar
Hur kunde du?Förlåt Sinn-tråden. Jag har syndat. Jag var i Sundbyberg i andra ärenden men jag gick inte in hos Erikson i samma veva. Jag vet, jag har gjort er besvikna
Grattis till en snygg blivande klenod.Skyddsplast på
Det där är en plast påse inte lika optiskt ren som på min 103 GrönDen skyddsplasten blir en utmaning för @perhog
Men grattis till @Yoko
Grattis till en snygg blivande klenod.
Bara så du vet.. Jag är inte ett dugg avis.
Den där verkar vara lite udda. Ovanlig datumpresentation. Det verkar inte finnas något motsvarande nu.Där det för övrigt ligger en rolig Sinn-modell som inte längre finns i produktion och som jag vet att @seikoswede hade span på tidigare. Förvisso inte 142 St II GZ men väl den ”vanliga” 142 St II. Möjligt att man kan byta insertet på den inre vridringen om det är så att Sinn har den kvar som reservdel.
Men en riktigt sällsynt modell med en väldigt speciell länkinfästning, coolt urverk samt 24-timmarsvisning i vänstra subdialen plus datumvisning i den övre.
Tips från coachen
EDIT: Passar förresten utmärkt även på chronissimobandet, se bifogad bild.
EDIT 2. Man kan stilla notera att den dessutom är 2mm lägre än 103 St Sa trots 44mm vs 41mm. Så uppenbarligen går det att kapa höjden.
Svin.. Eller f'låt.. Schwein!
Misstänker starkt att jag får min sist, dvs. efter @Clark Kent. Det finns ingen rättvisa i världen.
Sinns eget gummi med lilla låset är najs, men kostar också huggorm. Annars skäms den inte för sig på varken nato eller bund heller.Bättre bild... Har ni tips på sköna band att införskaffa till denna? Svarta läderbandet som hör till gillar jag inte riktigt..
Bättre bild... Har ni tips på sköna band att införskaffa till denna? Svarta läderbandet som hör till gillar jag inte riktigt..
Jag tänkte att jag är för långt ifrån nytt köp ändå så jag ska inte stå där och kladda på klockor och ödsla deras tid. Plus att jag dessutom egentligen nu vill kolla på en klocka där som inte är SinnHur kunde du?
Du kunde ju ha kollat på klockan som inte är en SINN, dessutom vet man aldrig hur långt från ett köp man är. Besöker man @ERIKSON URHANDEL är risken överhängande för rena impulsköpJag tänkte att jag är för långt ifrån nytt köp ändå så jag ska inte stå där och kladda på klockor och ödsla deras tid. Plus att jag dessutom egentligen nu vill kolla på en klocka där som inte är Sinn
Med tanke på att det tog mig...vadå, typ 2 år för mig att bestämma mig för 356:an så är impulsköp inte riktigt min grenDu kunde ju ha kollat på klockan som inte är en SINN, dessutom vet man aldrig hur långt från ett köp man är. Besöker man @ERIKSON URHANDEL är risken överhängande för rena impulsköp
Den där verkar vara lite udda. Ovanlig datumpresentation. Det verkar inte finnas något motsvarande nu.
Hur länge tillverkades den? Är det en LE?
Du är lyckligt lottad. En annan stackars lättpåverkad sate kan inte motstå frestelsen. Förra hösten föll jag för fyra klockor samtidigt och personalen ansåg att det var absolut nödvändiga inköp.Med tanke på att det tog mig...vadå, typ 2 år för mig att bestämma mig för 356:an så är impulsköp inte riktigt min gren
Jag tänkte att jag är för långt ifrån nytt köp ändå så jag ska inte stå där och kladda på klockor och ödsla deras tid. Plus att jag dessutom egentligen nu vill kolla på en klocka där som inte är Sinn
Snygg... hmmmmJag vågar inte svara på hur länge den var i produktion, men det var ordinarie sortiment. Det tillverkades en limiterad 142 i titan men som inte hade samma tavellayout.
Låg det inte en sån här på K&S också? Var samma kanske. Jag hade en period tidigt i min klockresa då jag var extremt inne på Stowa-fliegers men sen så föll det ut. Nu känner jag inte att jag vill ha en faktiskt. Men bra spanat! Du har koll på min smakDu borde verkligen knipit den 36mm manuella flieger-Stowan som låg på Blocket för 6,5´. Tror den hade varit perfekt för dig.
Indexen är ett otroligt lyft, det är verkligen något som saknas på sinns klockor.Sååå 103 fast ändå helt annorlunda
Indexen gör verkligen massor och den keramiska ringen likaså.
Gjord av ubåtsstål?
Dra åt helvete vad fin den är!Sååå 103 fast ändå helt annorlunda
BundSinns eget gummi med lilla låset är najs, men kostar också huggorm. Annars skäms den inte för sig på varken nato eller bund heller.
Kvällens dummaste fråga;Sååå 103 fast ändå helt annorlunda