I Bundtråden som alla andra knasbollar.Det riktigt sjuka är förresten att jag mailat Two-Stitch-Ivan och frågat om han inte kan sy upp en Bund-pad. VAR ska detta sluta?
Välkommen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I Bundtråden som alla andra knasbollar.Det riktigt sjuka är förresten att jag mailat Two-Stitch-Ivan och frågat om han inte kan sy upp en Bund-pad. VAR ska detta sluta?
Inte Sinn men ett Rios1931 Ohio i normalstorlek. Läderbacksida och sidor i svart. Inte mycket använt.Föresten, Ingen som sitter på ett 20mm grått Sinn canvas som ”tröttnat” på det?
Trevligt att bli påmind om min gamla 103, tog den där bilden 20 november 2019. Minns hur nöjd jag var över denna klocka, saknar den mycket.
Så himla cool presentation och härligt att höra att den mår bra!Tror och hoppas att hon i alla fall har ett hyggligt liv hos mig numera
Tycker mig känna igen ett nagg på vridringen Zippo hälsar också...
Ägde du inte en 155 också?Så himla cool presentation och härligt att höra att den mår bra!
Det har du helt rätt i faktisktÄgde du inte en 155 också?
Vilka fantastiska Sinn du haftDet har du helt rätt i faktiskt
Har du gjort dig av med den där??Det har du helt rätt i faktiskt
Tyvärr, jaHar du gjort dig av med den där??
Så synd. Den skulle verkligen trivas i min klocklådaTyvärr, ja
Verkligen, där hade den passat bra. Du har en mycket fin samling!Så synd. Den skulle verkligen trivas i min klocklåda
Tack.. du vet händelsevis inte någon som gärna skulle vilja bli av med en sådanVerkligen, där hade den passat bra. Du har en mycket fin samling!
Jag kan hålla ögonen öppna, dyker det upp något så säger jag tillTack.. du vet händelsevis inte någon som gärna skulle vilja bli av med en sådan
ToppenJag kan hålla ögonen öppna, dyker det upp något så säger jag till
Det viktiga är vad du tycker och känner för bandet inte vad andra tycker. Ta mig som exempel, jag anser att Alligatorband passar på alla klockor men det är definitivt väldigt få i den här tråden som delar den åsikten, så bara därför kör jag vidare med alligatorband.En bild till. Börjar växa på mig...
Vad tycker ni andra, skicka tillbaka eller köra på?
Jag tycker det var snyggt. Matchar visare och index.En bild till. Börjar växa på mig...
Inte min grej personligen, men det är ju inget som skär sig. Bra som sommarband kanskeEn bild till. Börjar växa på mig...
Tycker det passar, blev lite stormtrooper över det!En bild till. Börjar växa på mig...
Lite så jag tänkte, kom på det en solig eftermiddag på altanen med ett glas vittInte min grej personligen, men det är ju inget som skär sig. Bra som sommarband kanske
Då är saken klar, behåll bandetLite så jag tänkte, kom på det en solig eftermiddag på altanen med ett glas vitt
OT Dom såg väll vilket drag det var efter TH Autavia som slutade tillverkas för några år sedan
Aldrig slagit mig att det finns vita alligatoband... Undrar vad jag har som skulle funka med det..? Nya 104an som är på ingång kanskeDet viktiga är vad du tycker och känner för bandet inte vad andra tycker. Ta mig som exempel, jag anser att Alligatorband passar på alla klockor men det är definitivt väldigt få i den här tråden som delar den åsikten, så bara därför kör jag vidare med alligatorband.
Kör hårt med ditt vita band det är helt klart udda och udda går hem
Eddit.. Fast jag skulle nog valt ett vitt ALLIGATORBAND
Dricker nästan uteslutande Pinot Grigio när det ska drickas vitt! Hittat ett riktigt prisvärt vitt husvin på CallesDå är saken klar, behåll bandet
Edit.. under förutsättning att du kör med ett Italienskt vitt vin
Tack. Det var tack vare @ERIKSON URHANDEL som jag fick tag på det bandet. Ville ha ett passande band med ett viklås med bara Heuer emblemet på. En omöjlig kombination men efter mycket möda lyckade personalen på @ERIKSON URHANDEL plocka fram det åt mig. Både band och viklås är Heuer orginal, vad bandet heter har jag glömt men prata med nyss nämnda ur butik så hjälper dom digDet där bandet.. Vad är det för nåt? Helt sanslöst bra kombo!
Du kan själv designa ett, välja typ av läder, färg, söm osv på https://custo.abpconcept.paris/php/customizer.php?language=en-USAldrig slagit mig att det finns vita alligatoband... Undrar vad jag har som skulle funka med det..? Nya 104an som är på ingång kanske
Nja, inget för mig iafEn bild till. Börjar växa på mig...