• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Föresten, Ingen som sitter på ett 20mm grått Sinn canvas som ”tröttnat” på det?
Inte Sinn men ett Rios1931 Ohio i normalstorlek. Läderbacksida och sidor i svart. Inte mycket använt.
1631123759597.png
 
En bild till. Börjar växa på mig...
Vad tycker ni andra, skicka tillbaka eller köra på?
Det viktiga är vad du tycker och känner för bandet inte vad andra tycker. Ta mig som exempel, jag anser att Alligatorband passar på alla klockor men det är definitivt väldigt få i den här tråden som delar den åsikten, så bara därför kör jag vidare med alligatorband.
Kör hårt med ditt vita band det är helt klart udda och udda går hem :) 👍

Eddit.. Fast jag skulle nog valt ett vitt ALLIGATORBAND :p
 
Det viktiga är vad du tycker och känner för bandet inte vad andra tycker. Ta mig som exempel, jag anser att Alligatorband passar på alla klockor men det är definitivt väldigt få i den här tråden som delar den åsikten, så bara därför kör jag vidare med alligatorband.
Kör hårt med ditt vita band det är helt klart udda och udda går hem :) 👍

Eddit.. Fast jag skulle nog valt ett vitt ALLIGATORBAND :p
Aldrig slagit mig att det finns vita alligatoband... Undrar vad jag har som skulle funka med det..? Nya 104an som är på ingång kanske 🤔
 
Det där bandet.. Vad är det för nåt? Helt sanslöst bra kombo!
Tack. Det var tack vare @ERIKSON URHANDEL som jag fick tag på det bandet. Ville ha ett passande band med ett viklås med bara Heuer emblemet på. En omöjlig kombination men efter mycket möda lyckade personalen på @ERIKSON URHANDEL plocka fram det åt mig. Både band och viklås är Heuer orginal, vad bandet heter har jag glömt men prata med nyss nämnda ur butik så hjälper dom dig :)
 
Tillbaka
Topp