• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

8820t är nog utan tvekan den bästa Sinn jag ägt. 76 gram på länk. Über cool dykare som nu lever sitt liv hos @Clark Kent
Screenshot_20210908-202005_Instagram.jpg

Screenshot_20210908-201949_Instagram.jpg
Gooo.
 
Tack. Det var tack vare @ERIKSON URHANDEL som jag fick tag på det bandet. Ville ha ett passande band med ett viklås med bara Heuer emblemet på. En omöjlig kombination men efter mycket möda lyckade personalen på @ERIKSON URHANDEL plocka fram det åt mig. Både band och viklås är Heuer orginal, vad bandet heter har jag glömt men prata med nyss nämnda ur butik så hjälper dom dig :)

Ok. Tack för info!
Slog mig nu på morgonen dock att Autavian har uddamått (21 mm) mellan bandhornen, så just det specifikt är ju en no go beträffande 103. Kanske finns motsvarande från Carreralinjen i 20 mm dock..

Mitt bekymmer är mina klena handleder, och att jag inte får bra passform av Sinns standardstraps. Har dock köpt på mig två stycken i strl S, varav ett ljusbrunt cordovan som jag tror kommer lira bra. Men din Autaviakombo var lite för bra för att negligera.. 😬

Med tanke på att folk kör läder på dykare, ska väl jag kunna köra räser på flygare, liksom.. 🥳
 
Riktig vacker dykare det där!
Hittar inget om den på Sinn's hemsida. Är 8820t modellnamnet eller heter den även något annat?
Stämmer. Finns inte supermycket info om dessa vad jag vet.
 
Tillbaka
Topp