Gooo.8820t är nog utan tvekan den bästa Sinn jag ägt. 76 gram på länk. Über cool dykare som nu lever sitt liv hos @Clark Kent
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gooo.8820t är nog utan tvekan den bästa Sinn jag ägt. 76 gram på länk. Über cool dykare som nu lever sitt liv hos @Clark Kent
Vänta lite nu...?
Vänta lite nu...?
Var det inte FULLT i din Sinnlåda?
Tack. Det var tack vare @ERIKSON URHANDEL som jag fick tag på det bandet. Ville ha ett passande band med ett viklås med bara Heuer emblemet på. En omöjlig kombination men efter mycket möda lyckade personalen på @ERIKSON URHANDEL plocka fram det åt mig. Både band och viklås är Heuer orginal, vad bandet heter har jag glömt men prata med nyss nämnda ur butik så hjälper dom dig
God morgon! På tal om räser på flygare.............
Med tanke på att folk kör läder på dykare, ska väl jag kunna köra räser på flygare, liksom..
Riktig vacker dykare det där!8820t är nog utan tvekan den bästa Sinn jag ägt. 76 gram på länk. Über cool dykare som nu lever sitt liv hos @Clark Kent
Jag såg en recension på 857 utc där de ställde visarna på samma tidszon och tyckte bara det vore roligt att få se hur 105 skulle se ut.
Andra tidszonen, går väl under den första?
Håller med @Yoko den växer.
Här med nya silikonet;
Det är modellnamnet. Gjordes med lite olika tavelversioner, finns lite info på nätet. Inte jätteofta de kommer till salu och helballa!Riktig vacker dykare det där!
Hittar inget om den på Sinn's hemsida. Är 8820t modellnamnet eller heter den även något annat?
Dark Star......mums! Den kan jag ta hand om!Det har du helt rätt i faktiskt
Ställ dig i kön BAKOM migDark Star......mums! Den kan jag ta hand om!
Ligger faktiskt ett par Dark Star till salu på C24, helt ok priser, känner du någon i USA som kan vara ombud??Ställ dig i kön BAKOM mig
Har sett det och funderar lite.. Känner ingen i USA, är lite för stökigt att köpa därifrån med tanke på frakt, tull och moms.Ligger faktiskt ett par Dark Star till salu på C24, helt ok priser, känner du någon i USA som kan vara ombud??
ExaktHar sett det och funderar lite.. Känner ingen i USA, är lite för stökigt att köpa därifrån med tanke på frakt, tull och moms.
Ligger faktiskt ett par Dark Star till salu på C24, helt ok priser, känner du någon i USA som kan vara ombud??
Stämmer. Finns inte supermycket info om dessa vad jag vet.Riktig vacker dykare det där!
Hittar inget om den på Sinn's hemsida. Är 8820t modellnamnet eller heter den även något annat?
Alright, så det är enbart andrahandsmarknaden som gäller om man vill få tag i ett exemplar?Det är modellnamnet. Gjordes med lite olika tavelversioner, finns lite info på nätet. Inte jätteofta de kommer till salu och helballa!
100%, dessa har slutat produceras sedan decennier tillbaka.Alright, så det är enbart andrahandsmarknaden som gäller om man vill få tag i ett exemplar?
Inte en helt bra modell att kära ner sig i då den som sagt sällan kommer ut till salu. Du får slänga iväg ett bud som @Clark Kent inte kan tacka nej till Tvivlar dock på att han släpper den där!Alright, så det är enbart andrahandsmarknaden som gäller om man vill få tag i ett exemplar?
Nejfasen. Tysk Riesling från Mosel, ett steinkast från Frankfurt am Main!Då är saken klar, behåll bandet
Edit.. under förutsättning att du kör med ett Italienskt vitt vin
( ...Annars så finns det en liknande ....)Dark Star......mums! Den kan jag ta hand om!
jag vet.....men.....( ...Annars så finns det en liknande ....)
Tråden om bund
Ja i jämförelse ser lappen rätt liten ut. Men är det samma storlek oberoende av bandbredden? Denna lapp kommer från ett Tula 22mm lugmått. Edit: Vet ej om storlek varierar.klocksnack.se
Perfekt på sommaren med vitt armband och lite solbränna, tänk FloridaOk, så test av min idé med vitt band till 556.
Vet inte vad jag tycker (än), men nu finns det iaf en bild om nån annan får för sig att det kan funka...
@perhog har rätt, det är bara att luta sig mot erfarenheterna som finns i denna tråd...Inte risk. Det KOMMER att bli dyrt. 5 SINNar på 1,5 år. Då räcker inte ens SMS lån
Med det där tempot kommer du antingen strax vara med lyxfällan eller så har du en fet plånbok@perhog har rätt, det är bara att luta sig mot erfarenheterna som finns i denna tråd...
@perhog tipsade ju om SMS lånMed det där tempot kommer du antingen strax vara med lyxfällan eller så har du en fet plånbok
Har du fått hans mobilnummer?@perhog tipsade ju om SMS lån
Nej, det hade avsevärt försämrat den goda stämningen i trådenHar du fått hans mobilnummer?