Han ger en bra räntaNej, det hade avsevärt försämrat den goda stämningen i tråden
Edit; ja, alltså bra för hans ekonomiska status.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Han ger en bra räntaNej, det hade avsevärt försämrat den goda stämningen i tråden
Har du köpt nytt?@perhog har rätt, det är bara att luta sig mot erfarenheterna som finns i denna tråd...
Begagnat...Har du köpt nytt?
Ja men det är nytt för dig. KulBegagnat...
Finns hos www.perhog.nuJa men det är nytt för dig. Kul
Nu är det snart dax att du skaffar SINN fina trälåda med plats för 6 klockor.
Nej nej den finns där ------> https://www.eriksonurhandel.se/originalbandlankar/sinn-klocklada-i-tra.htmlFinns hos www.perhog.nu
Jag lovar att hålla mig borta från Lyxfällan...Nej nej den finns där ------> https://www.eriksonurhandel.se/originalbandlankar/sinn-klocklada-i-tra.html
@Kaffefredrik innan du ska vara med i lyxfällan kan du beställa psykologhjälp hos WWW.Dr.D.nu
Ja det är nog bara du alla andra vill ha den hos Dr.D.nuJag lovar att hålla mig borta från Lyxfällan...
Är det BARA jag som tycker det vore kul att göra De D.s Sinn-psykologhjälp-sida på domänen perhog.nu??
Jag lovar att hålla mig borta från Lyxfällan...
Är det BARA jag som tycker det vore kul att göra Dr D.s Sinn-psykologhjälp-sida på domänen perhog.nu??
Jodå. Nog fungerar 103 Classic 12 på fine länk alltid
Har beställt en H länk till min, ska bli kul att jämföra.Jodå. Nog fungerar 103 Classic 12 på fine länk alltid
Betyder det här att jag har lyckats övertala dig?
SMSAT @perhog precis.Betyder det här att jag har lyckats övertala dig?
Hört rykte att @Dr.D tagit ett flertal SMS lånBetyder det här att jag har lyckats övertala dig?
Riktig vacker dykare det där!
Hittar inget om den på Sinn's hemsida. Är 8820t modellnamnet eller heter den även något annat?
Jäkla snyggt.Woooooo!
Tack @MaBr för alla tips och rabattkoder
Lyckades beställa och betala ett med snikspännet och mejlade dem och frågade om jag kunde få betala mellanskillnaden.
Nastasha svarade att hon la in det dyrare(som @MaBr rekommenderade) UTAN extra kostnad och hoppades jag skulle bli nöjd samt köpa fler i framtiden.
Skiljde 30€!
Det är så man behåller kunder.
Hur det känns? Fantastiskt!
Mjukare än orginal silikonet och tror inte att det suger åt sig damm på samma sätt.
Utseende är ju personligt och har nog inte riktigt fastnat förr men när man ser på de där små detaljerna på spännet hur bra passformen är - ja då trillar jag dit.
Snusa inteJäkla snyggt.
För en som inte hinner med i tempot i denna tråd som den är idag;
Kort sammanfattat av det du skrev: vad borde jag veta för att bli lika snygg som du?
MjölkSå dött det blev i tråden. Har ni alla förköpt Er och sitter ni i förberedande intervju för lyxfällan? Blir riktigt orolig. Glöm inte at man kan betala SMS lån med nya SMS-lån.
Se så.. Berätta nu om allt ni handlat
Jaha. Totalt tappat fokus alltsåMjölk
Yoghurt
Ägg
Lite linser
Hälsokost freakJaha. Totalt tappat fokus alltså
Jag funderar i alla fall på en ny klocka. kanske något som passar i tråden eller inte. Den ska inte finansieras med SMS-lån utan med ett halvårs nudel kostMjölk
Yoghurt
Ägg
Lite linser
Mjölk
Yoghurt
Ägg
Lite linser
Hm just det!Var det inte ett ett visst gummi som du nu valde att utelämna från listan
"Anden är villig, men köttet är svagt". Vi är alla i samma båt här bland anonyma "klockoholerister". Så köp!Jag funderar i alla fall på en ny klocka. kanske något som passar i tråden eller inte. Den ska inte finansieras med SMS-lån utan med ett halvårs nudel kost