• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

"Anden är villig, men köttet är svagt". 🤣 Vi är alla i samma båt här bland anonyma "klockoholerister". Så köp! 😁

"Anden är villig, men köttet är svagt". 🤣 Vi är alla i samma båt här bland anonyma "klockoholerister". Så köp! 😁
Här är det varken andar eller kött som är inblandat. Det sitter en liten djävul på ena axeln, och den f.n har direktkontakt med mitt habegär. Alltså en kamp mellan det onda och det goda.. :confused:
 
Vet att detta är Sinn-tråden, men...

1631217514342.png


 
Ägnade en stund igår åt att jaga runt efter det mest förmånliga sättet att komma över ett Isofraneband. Kände att jag ville veta om de högkvalitativa Borealisbanden, med hög kvot kvalitet/krona, någonsin skulle komma tillbaka på marknaden. De har ju varit utsålda i evigheter.
Fick faktiskt svar. De håller på att produceras nu och ska vara tillgängliga inom kort, vad det nu betyder.
Låter iaf lovande.
 
Förbannat snygg kombo blir det. Dessutom en bonus att det funkar med Pelagos också.

Men det blir frakt och moms på hemsidans pris va?
Hej och ja/nej.
Skickas från Tyskland/Österrike.
Frakten är 10$ men sen fick jag 20% moms.
Den landade på 1083 kr.
Borde väl kostar 1400 kr då jag fick det dyrare spännet utan extra kostnad.
Dyrt?
Förvisso men känns som det är värt det.
 
Ägnade en stund igår åt att jaga runt efter det mest förmånliga sättet att komma över ett Isofraneband. Kände att jag ville veta om de högkvalitativa Borealisbanden, med hög kvot kvalitet/krona, någonsin skulle komma tillbaka på marknaden. De har ju varit utsålda i evigheter.
Fick faktiskt svar. De håller på att produceras nu och ska vara tillgängliga inom kort, vad det nu betyder.
Låter iaf lovande.
Är det sant?
Vad kul!
 
Tillbaka
Topp